Бобринецька міська об'єднана територіальна громада

Кіровоградська область, Бобринецький район

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Бобринецької міської ради

            Бобринецька міська рада роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" (далі Указ) та інших нормативних актів.

 

І. Загальна інформація

 Відповідно до плану роботи виконавчого комітету Бобринецької міської ради  на 2017 рік на засіданнях виконавчого комітету розглянуто питання:         26 січня 2017 року – "Про стан роботи із зверненнями громадян, що  надійшли до міської ради  у 2016 році", за результатами розгляду видане рішення виконавчого комітету   від 26 січня 2017 року № 2; 27 липня   2017 року – "Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до міської ради за І півріччя 2017 року", за результатами розгляду видане рішення виконавчого комітету   від 27 липня 2017 року № 96.

В рамках виконання Указу, Бобринецька міська рада періодично  висвітлює  інформаційна довідка  про роботу із зверненнями громадян у засобах масової інформації, зокрема на офіційному веб-сайті "Бобринецької міської об’єднаної територіальної громади"

 

 

ІІ. Інформаційно-аналітичні дані

До Бобринецької міської ради, як до представницького органу Бобринецької об’єднаної територіальної громади надійшло 1356 звернень  що на 219 звернень менше порівняно з відповідним періодом 2016 року, з них     1136 звернень громадян надійшли поштою що на 299 звернень менше порівняно з відповідним періодом 2016 року.  220 (з них 172 звернення на особистому прийомі та 48 звернень на особистому виїзному прийомі) звернень громадян надійшли під час особистих прийомів, що на 80 звернень більше  порівняно з відповідним періодом 2016 року. 

 

Загальна кількість колективних звернень, що надійшли до міської ради  збільшилась на 27 порівняно з відповідним періодом 2016 року і становить 40. Громадян звернулося 1101 особа.

 

 

За категорією авторів:

від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій надійшло   74 звернення (зменшилось на 20),

від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 9 (зменшилось на 17),

від ветеранів праці – 0 (зменшилось на 10),

від "дітей війни" – 21 (збільшилось на 15),

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь –    2 (зменшилось на 24),

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 4 (зменьшилось на 8).

 

За видами звернень: із усіх звернень, що надійшли до міської ради  протягом 2017 року  становлять заяви (клопотання).

 

За територіальною ознакою:

як свідчить аналіз надходження звернень протягом 2017 року найбільше звернень надійшло з м. Бобринець (758), з сіл громади  (598).

 

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян, що надійшли до міської ради протягом 2017 року, з них:

комунальне господарство - 289

соціального захисту – 185

аграрної політики і земельних відносин - 746

охорони здоров’я – 2

транспорту та зв’язку – 17

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 8

житлової політики  – 37

екологія та природних ресурсів - 41

інші питання - 31

До Бобринецької міської ради у 2017 році надійшло 97 звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги, з них задоволено 87 на загальну суму  96800 гривнів.

 

Найбільш актуальних питань можна виділити три: комунального господарства; соціального захисту; аграрної політики і земельних відносин.

 

ІІІ. Розвиток доступних форм спілкування з громадянами

 Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування представників влади з громадянами. На виконання листа Кіровоградської обласної державної адміністрації від 09 листопада 2016 року №585/01-32 “Про звернення громадян, які надійшли на урядову " Гарячу лінію" та розпорядження міського голови від  20 січня 2016 року № 11 " Про телефон    "гарячої лінії" Бобринецької міської ради" забезпечено оперативне реагування на звернення, що надходять на  телефон "гарячої лінії" міської ради, на яку надійшло 21 звернення.

Розпорядженням міського голови від 04 грудня 2015 року  № 144 (зі змінами від 24 лютого 2016 року №33) "Про затвердження графіка особистого прийому громадян" затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом міської ради. Проводиться прийом міським головою, секретарем міської ради, секретарем виконавчого комітету та заступниками міського голови. Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години, у зручний для громадян час. Для широкого ознайомлення населення графік особистого прийому громадян розміщено на ВЕБ-сайті Бобринецької міської ради. Всі звернення громадян особисто прийому належним чином оформлені  та розглянуті. За 2017 рік на особистому прийомі прийнято 48 звернень громадян

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь