Бобринецька міська об'єднана територіальна громада

Кіровоградська область, Кропивницький район

Про ЦНАП

Центр надання адміністративних послуг  Бобринецької  ОТГ почав функціонувати з березня 2020 року.

Це стало можливим завдяки зусиллям громаді та ефективній співпраці громади з Програмою «U-LEAD з Європою». А почалося все з того, коли у 2018 року в рамках другого раунду проекту «U-LEAD з Європою»  Компонент 2 «Підтримка для покращення якості надання адміністративних послуг» Бобринецька  ОТГ взяла участь у конкурсі. Стала переможцем і отримала грантову можливість для створення ЦНАП. Ця міжнародна програма фінансується за рахунок донорської підтримки Європейського Союзу, зокрема, його держав-учасниць Данії, Естонії, Німеччини, Польщі та Швеції.За підтримки Програми «U-LEAD з Європою», кожне робоче місце Центру забезпечено меблями та незабаром буде облаштовано сучасним ІТ-обладнанням. Співробітники центру пройшли п’ятимодульну навчальну програму з підвищення кваліфікації, розроблену українськими та шведськими експертами.

Починаючи з 2016 року адміністративні послуги  надавалися жителям громади виконавчими органами міської ради. Але на сьогодні ЦНАП — це установа, в якій наявні сучасні меблі, вай-фай, куточок для молодих мамочок та дітей, тут надаютьсяпослуги з реєстрації місця проживання, послуги Державного земельного кадастру, з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, земельних ділянок, видаються довідки про склад сім’ї, про реєстрацію місця проживання та інші. Бобринецькою міською радою були підписані Меморандуми про співробітництво у сфері надання адмінпослуг з державними органами, які надають адміністративні послуги. Таким чином, є можливість для мешканців розширити спектр цих послуг. Так, незабаром у ЦНАП будуть надаватися послуги соціального характеру, послуги ДРАЦС, послуга «єМалятко».

Сутність роботи ЦНАП полягає в тому, що, звернувшись до адміністратора Центру, суб’єкт звернення (громадянин,підприємець або юридична особа) може отримати у найкоротший строк і за мінімальної кількості відвідувань вичерпну інформацію або консультацію щодо вимог та порядку надання тієї чи іншої послуги, здати пакет документів, необхідний для отримання послуги, і в подальшому – отримати результат запитуваної адміністративної послуги.

У зв’язку з цим мешканців Бобринецької об’єднаної громади очікують зручні, якісні та комфортні умови під час отримання адміністративних послуг.

 

Інформація про роботу відділу “Центр надання адміністративних послуг” Бобринецької міської ради

за 2020 рік

 

          Центр надання адміністративних послуг Бобринецької міської ради (далі - Центр) почав функціонувати з 01 березня 2020 року.

          Основними завданнями центру є: створення максимально комфортних та сприятливих умов та впровадження зручного графіку прийому мешканців громади, скорочення і спрощення процедур отримання необхідних документів, відповідальних за підготовку результатів надання адміністративних послуг.
          Діяльність Центру здійснюється за принципами:
•    прозорості, відкритості та послідовності дій при наданні адміністративних послуг;
•    орієнтації на суб'єкта звернення - забезпечення ефективної взаємодії із суб'єктом звернення;
•     інформованості - забезпечення суб'єктів звернення вичерпною інформацією щодо адміністративних послуг;
•    зворотного зв'язку - встановлення зворотного зв'язку із суб'єктом звернення;
•    організаційної єдності - взаємодія адміністраторів ЦНАП з суб'єктами надання адміністративних послуг.
          Метою роботи Центру є надання якісних адміністративних послуг суб'єктам звернень.
          Звернувшись до Центру, підприємці та громадяни мають змогу:
- отримати консультації спеціалістів;
- визначитись із переліком необхідних документів для отримання документів дозвільного характеру чи адміністративних послуг;
- отримати адміністративні послуги
в комфортних умовах.

          На виконання вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» (зі змінами) відповідно до Угод про співпрацю через Центр здійснюється надання послуг, віднесених до компетенції Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області, сектора у Кіровоградській області державного агенства водних ресурсів України, Департаменту екології, природних ресурсів та паливно-енергетичного комплексу Кіровоградськіої обласної державної адміністрації, Головного управління Держгеокадастру Кіровоградської області, Кіровоградського обласного центру зайнятості, Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області.

Через Центр надаються адміністративні послуги виконавчих органів міської ради:

  • відділу кадрового забезпечення,зв’язків з громадкістю, інформаційної та організаційної діяльності;
  • фінансово-господарського відділу міської ради;
  • відділу з питань розвитку інфраструктури міста та благоустрою;
  • відділу економічного розвитку, торгівлі та інвестицій;
  • відділу житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, цивільного захисту та надзвичайних ситуацій;
  • відділу земельних ресурсів, охорони навколишнього середовища та агропромислового розвитку;
  • служби у справах дітей;
  • юридичного відділу міської ради.

          Протягом 2020 року збільшилась кількість адмінпослуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг. Так, на початок 2020 року надавалось 145 адмінпослуг, на даний час у Центрі можливо отримати 171 адміністративних послуг.
         
За аналізований період (з 01 березня 2020 року по 01 березня 2021 року) роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» загальна кількість наданих адміністративних послуг  становить  9237 послуг, а саме:

1) реєстрація/ зняття з реєстрації місця проживання –  2028;

2) реєстрація нерухомості – 1515;

3) реєстрація бізнесу – 337;

4) надання відомостей з Державного земельного кадастру (видача результатів надання електронної послуги в паперовій формі)  – 2606;

5) земельні питання – 1042;

6) питання місцевого значення (благоустрій, житло, довідки про склад сім’ї, довідки-характеристики тощо) – 1243;

7) послуги соціального характеру — 464.

          Надаютьсяконсультації в телефонному режимі та електронною поштою. Найчастіше консультування ведеться з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, з питань реєстрації нерухомого майна (земельних ділянок, квартир, будинків), оформлення земельних ділянок, призначення державної соціальної допомоги, тощо.

          Ще одним кроком до підвищення якості обслуговування суб’єктів звернень є можливість самостійно обирати зручний спосіб повідомлення про результат розгляду документів (телефоном, ел.поштою) та спосіб отримання готового результату (особисто, поштою).

          Для покращення поінформованості громадян та суб’єктів господарювання в приміщенні центру розміщено стенди з інформацією щодо переліку адміністративних послуг та всіх необхідних документів для їх отримання, розроблені інформаційні та технологічні картки.  На офіційному сайті міської ради створено розділ «Центр надання адміністративних послуг», це простий у використанні ресурс. За його допомогою громадяни можуть дізнатися про порядок та спосіб отримання адміністративних послуг, вивчити перелік необхідних документів.

          З метою організації системи доступності адміністративних послуг Центром надаються послуги не лише мешканцям громади. Так, низка видів послуг надаються мешканцям і суб’єктам господарювання інших населених пунктів. Розпочата робота по запровадженню еквайрингового обслуговування для оплати адміністративного збору через платіжні термінали АТ  КБ “ПРИВАТБАНК”.

          Для зручності відвідувачів з дітьми  у приміщенні Центру  є дитячий куточок.

          Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та обізнаності адміністраторів. Адміністратори ЦНАП постійно підвищують свій рівень кваліфікації шляхом участі в онлайн семінарах, вебінарах, тренінгах та онлайн-конференціях, які проводить Міністерство цифрової трансформації України за підтримки «U-LEAD з Європою. Протягом 2020 року було проведено 35 різноманітних навчальних заходів.У 2020 році адміністратори ЦНАПу успішно пройшли он-лайн навчання і підключились до мережі партнерів з надання комплексної послуги «єМалятко», тому у 2021 році отримати таку послугу можна не тільки у ДРАЦС,  але і у ЦНАПі.

                    У подальшому серед основних завдань роботи центру є збільшення переліку більш затребуваних адміністративних послуг, які надаються через Центр, підвищення якості надання таких послуг, скорочення строків їх надання, впровадження нових інформаційних технологій для спрощення процедури надання адміністративних послуг.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь