Довідка про стан роботи із зверненнями громадян,що надійшли до Бобринецької міської ради за 2019 рік
До Бобринецької міської ради, як до представницького органу Бобринецької об’єднаної територіальної громади за 2019 рік надійшло 2429 звернень що на 860 звернень більше порівняно з відповідним періодом 2018 року, з них 2317 звернень громадян надійшли поштою що на 936 звернення більше порівняно з відповідним періодом 2018 року. 112 (з них 85 звернення на особистому прийомі та 27 звернень на особистому виїзному прийомі) звернень громадян надійшли під час особистих прийомів, що на 79 звернення більше порівняно з відповідним періодом 2018 року. Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування представників влади з громадянами. Відповідно до розпорядження Бобринецького міського голови від 20 січня 2016 року № 11 "Про телефон "гарячої лінії"Бобринецької міської ради" забезпечено оперативне реагування на звернення, що надходять на телефон "гарячої лінії" міської ради, на яку надійшло 15 звернень.
Розпорядженням міського голови від 04 грудня 2015 року № 144 (зі змінами від 24 лютого 2016 року №33) "Про затвердження графіка особистого прийому громадян" затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом міської ради. Проводиться прийом міським головою, секретарем міської ради, секретарем виконавчого комітету та заступниками міського голови. Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години, у зручний для громадян час. Для широкого ознайомлення населення графік особистого прийому громадян розміщено на ВЕБ-сайтіБобринецької міської об’єднаної територіальної громади. Всі звернення громадян особисто прийому належним чином оформлені та розглянуті.