Бобринецька міська територіальна громада

Кіровоградська область, Кропивницький район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 13.07.2021 08:01
Кількість переглядів: 591

На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. №631 і від 11 жовтня 2016р. №710».

На підставі розрахунку Потреби в опаленні закладів підпорядкованих відділу освіти, культури, молоді та спорту Бобринецької міської ради.

1. Предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 “39160000-1“Шкільні меблі (Комплект шкільних меблів (одномісна парта і стілець) для створення освітнього простору Нової української школи);

2. Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2021-07-07-007287-c

3. Відкриті торги;

4. Очікувана вартість закупівлі: 246 840,00 грн. (Двісті сорок шість тисяч вісімсот сорок грн. 00 коп) з ПДВ;

Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо.

5. Обсяги закупівлі– 132 шт (комплекти одномісна парта і стілець)

6. Строк поставки – до 01.09.2021 року

7. Товар має  відповідати наступним вимогам:

 

Технічні, якісні та кількісні характеристики

предмета закупівлі (специфікація та вимоги до предмета закупівлі )

 

ДК 021:2015 “39160000-1“Шкільні меблі (Комплект шкільних меблів (одномісна парта і стілець) для створення освітнього простору Нової української школи)

 

Столи та стільці учнівські повинні відповідати методичним рекомендація щодо організації освітнього простору Нової української школи Наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 № 283 та вимогам до шкільних меблів для Нової Української школи (обов’язкова відповідність стандартам ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри», згідно Наказу МОН №143 від  07.02.2020 року Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи  та таким вимогам:

              1. Транспортні послуги та інші витрати (пакування, доставка, монтаж) повинні   здійснюватися за рахунок продавця (Учасника).У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати відповідний гарантійний лист.

                   2. Адреса для доставки: 27200, вулиця  Миколаївська, 64, місто Бобринець, Кіровоградська область.

                  3.Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент».

       4.При передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. В разі виявлення дефектів або невідповідності заявленим вимогам Постачальник повинен провести заміну такого обладнання в термін не пізніше 30 днів.

5. Учасник надає порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, також в таблиці обов’язково мають бути зображення товару .

            6. Товар має бути новим, якісним та поставлятися в упаковці, на якій зазначаються: назва товару, логотип фірми-виробника, країна виробництва. У складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист.

                 7.  Довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про:

- виробника товару із зазначенням країни походження та року виготовлення товару;

- іншу інформацію, яка на думку Учасника, стосується предмета закупівлі, що пропонується до постачання.

            8. Гарантійний лист від Учасника про те, що він гарантує поставку товару до 01.09.2021 року та у відповідності до технічних вимог Замовника за ціною не вищою ніж в ціновій пропозиції та договорі. У складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист.

       9.Також, учасник повинен надати у складі пропозиції:

- копію чинного на дату розкриття пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджує  виготовлення столу учнівського 1-місний антисколіозний з регулюванням кута нахилу стільниціта стільця учнівського у  відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» (ГОСТ 22046-2002, IDT); ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри»; ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри»; ДСТУ 4414:2005 «Меблі за індивідуальним замовленням. Загальні технічні умови», ГОСТ 12029-93 (ИСО 7173-89) «Меблі. Стільці і табурети. Визначення міцності і довговічності», виданий на учасника закупівлі або виробника товару (у разі, якщо висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи видано на виробника товару, а не на учасника закупівлі – такий учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати дозвіл від виробника товару на право використання означеного сертифікату в цих торгах з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі);

- копію(ї) сертифікату(ів) відповідності, виданого органом з сертифікації, що підтверджує відповідність столу учнівського 1-місний антисколіозний з регулюванням кута нахилу стільниціта стільця учнівського вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 Меблі. Загальні технічні умови (ГОСТ 16371-2014, IDT), ДСТУ ГОСТ 22046:2004 Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови (ГОСТ 22046-2002, IDT), ДСТУ pr EN 1729-1:2004. Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1. Функціональні розміри (pr EN 1729-1:2004, IDT); ДСТУ ENV 1729-2:2004 Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування (ENV 1729-2:2001, IDT); ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри»; ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79) «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри»; ДСТУ 4414:2005 «Меблі за індивідуальним замовленням. Загальні технічні умови», виданий на учасника закупівлі або виробника товару (у разі, якщо сертифікат(и) відповідності видано на виробника товару, а не на учасника закупівлі – такий учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати дозвіл від виробника товару на право використання означеного сертифікату(ів) в цих торгах з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі). Сертифікат(и) відповідності має(ють) бути видані органом з сертифікації, що входить до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ.

- сертифікат відповідності, який підтверджує, що продукція шкільні меблі відповідає екологічним критеріям до продукції, що розроблені згідно з ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO 14024:2018 IDT), виданий на учасника закупівлі або виробника товару (у разі, якщо сертифікат відповідності видано на виробника товару, а не на учасника закупівлі – такий учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати дозвіл від виробника товару на право використання означеного сертифікату в цих торгах з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі);

- сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачань стосовно виробництва шкільних меблів та відповідності вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007 IDT), виданий на учасника закупівлі або виробника товару (у разі, якщо сертифікат відповідності видано на виробника товару, а не на учасника закупівлі – такий учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати дозвіл від виробника товару на право використання означеного сертифікату в цих торгах з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі).

-сертифікат на систему управління охорони здоров’я та безпекою праці стосовно виробництва меблів для шкільних навчальних закладів та відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий на учасника закупівлі або виробника товару (у разі, якщо сертифікат відповідності видано на виробника товару, а не на учасника закупівлі – такий учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати дозвіл від виробника товару на право використання означеного сертифікату в цих торгах з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі).

  10. Інформація щодо надання гарантійних зобов’язань терміном не менше 24 місяців з моменту поставки. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати відповідний гарантійний лист.

        11. Учасники можуть додатково надавати у складі пропозицій інші документи та інформацію, які на їх думку, підтверджують відповідність пропозицій технічним, якісним та іншим характеристикам (вимогам) предмета закупівлі, передбаченим  у цьому Додатку.

              Невиконання вимог даного розділу Тендерної документації   призводить до  відхилення пропозиції Учасника

Один комплект складається з наступних складових:

 

п/п

Складові комплекту

 

Технічні характеристики

 

 

Одиниця виміру, шт.

1

ОДНОМІСНА ПАРТА:

Стіл учнівський 1-місний антисколіозний з регулюванням кута нахилу стільниці

Стіл учнівський 1-місний антисколіозний з регулюванням кута нахилу стільниці призначений для обладнання приміщень навчальних закладів. Повинен відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» та вимогам  ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79).(надати протокол випробувань, виданий випробувальною лабораторією, щодо відповідності вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004 та ГОСТ 11015-93)

Основні параметри виробу.

Стіл повинен регулюватися по висоті: 640 мм (№4), 700 мм (№5), 760 (№6)

Стіл повинен складатися з частин з ДСП та металевих частин.

Стільниця, полиця, екран столу - мають бути виготовлені з ДСП ламінованої, товщиною не менш 16 мм кольору зелена вода. Крайки всіх частин з ДСП повинні личкуватися пластиковою стрічкою ПВХ в колір ДСП ламінованого (стільниця – завтовшки не менше 1,0 мм , екран - не менше 0,5 мм, полиця - не менше 0,5 мм.).

Стільниця повинна бути оснащена пластиковим стаканчиком з захисною муфтою та пеналом для канцелярського приладдя, крім того стільниця повинна мати заокруглені кути та личкуватися стрічкою ПВХ на торцях з усіх боків.

Стільниця розміром не менше 500х700мм,  повинна мати можливість встановлюватись горизонтально та легко регулюватися під зручним для учня кутом від 7° до 16°. Стільниця   повинна мати  антисколіозний виріз з боку учня, що забезпечить  ергономічної форми та убезпечить сидячого від викривлення осанки, крім того стільниця  повинна мати заокруглені кути.

Металеві частини виробу повинні бути виготовлені із металевої  квадратної трубизавтовшки не менше ніж 1,2 мм з  січенням 20х20 мм та/або 25х25 мм. Фарбування каркасу має бути здійснене порошковою полімерною фарбою, стійкою до подряпин. Колір сірий. В місцях регулювання висоти повинна бути наявна перехідна поліуретанова втулка не менше ніж 20 мм, що забезпечить плавність регулювання, усуне скрипіння та подряпини при регулюванні висоти, надасть ергономічний сучасний вигляд. На торцях каркасу повинні бути закріплені пластикові наконечники, які будуть запобігати травмуванню учнів та пошкодженню підлоги. Фіксація висоти повинна здійснюватися за допомогою клепальних гайок М5 та гвинтів М5 з плоскою головкою, що будуть убезпечувати  від отримання травм та пошкодження одягу.На обох бокових частинах каркасу має бути закріплений гачок. Стіл учнівський повинен мати шкалу ростових груп.

132

2

СТІЛЕЦЬ:

Стілець учнівський

Стілець учнівський призначений для обладнання приміщень навчальних закладів, повинен  відповідати ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» та вимогам  ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79). (надати протокол випробувань, виданий випробувальною лабораторією, щодо відповідності вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004 та ГОСТ 11016-93)

 

Висота стільця повинна регулюватися  h=380/420/460 мм.

Стілець повинен складатися з деревинних та металевих частин.

Металеві частини виробу повинні бути виготовлені із металевої  квадратної трубизавтовшки не менше ніж 1,2 мм з  січенням 20х20 мм та/або 25х25 мм. Фарбування каркасу має бути здійснене порошковою полімерною фарбою, стійкою до подряпин. Колір - сірий. В місцях регулювання висоти повинна бути перехідна поліуретанова втулка не менше ніж 20 мм, що забезпечить плавність регулювання, усуне скрипіння та подряпини при регулюванні висоти, надасть ергономічний сучасний вигляд. Фіксація висоти повинна здійснюватися за допомогою клепальних гайок М5 та гвинтів М5 з плоскою головкою, що будуть убезпечувати  від отримання травм та пошкодження одягу.На торцях каркасу повинні бути закріплені пластикові наконечники, які зможуть запобігти  травмуванню учнів та пошкодженню підлоги.

Деревинні частини - сидіння та спинка, повинні бути виготовлені з гнуто-клеєної фанери (товщиною 8-9 мм) та мають бути лаковані. Кріплення спинок та сидінь до каркасу стільців учнівських має здійснюватися за допомогою болтів спеціальної грибоподібної форми та гайок заокругленої форми, що будуть убезпечувати  від отримання травм та пошкодження одягу .

132

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь