Бобринецька міська територіальна громада

Кіровоградська область, Кропивницький район

Виклик став можливістю

Дата: 24.04.2020 14:48
Кількість переглядів: 555

Фото без описуСпалах епідемії коронавірусу став, без перебільшення, ще одним викликом для людства глобального характеру.

Перед педагогами постало чергове непросте завдання – як організувати ефективний освітній процес дистанційно.

Окрім офіційних рекомендацій від міністерства, є просте розуміння – необхідність виконання навчальних планів, а до кінця навчального року лишилось зовсім мало часу. З іншого боку виникає звичайне людське бажання: продовжити навчати школярів важливим речам. Як упоратись і з цією непростою ситуацією?

Дистанційне навчання – це постійний діалог між учителем та учнями, між батьками та вчителями.

Щоб цей  діалог був результативним, для початкових класів створені групи у Viber, використовується платформа ZOOM, дошка Padlet, сервіси Coogle (педагоги знімають відео уроки ZOOM, Viber).

Розроблені відомості для виставлення оцінок. Вони щодня працюють у режимі реального розкладу.

Зворотній зв'язок – засобами телефонного зв’язку, Viber та платформи ZOOM. Окрім того, з метою забезпечення зворотнього зв’язку, класними керівниками у Viber-групи додано вчителів з основних навчальних предметів.

Вчителі-предметники 5-11-х класів активно використовують редактор тестів на Всеосвіті.

На сайтах шкіл у вкладці «Дистанційне навчання» щотижня розміщують завдання з короткими поясненнями та гіперпосиланнями на відео- та аудіо матеріали у вигляді спільного документу за допомогою електронних документів у Coogle.

Учні 10-11-х класів окрім платформи «МійКлас» використовують платформу ZOOM, на якій забезпечується проведення відео консультацій, пояснення нового матеріалу та підготовка до ЗНО

У процесі розробки система оцінювання та інформування батьків щодо успішності учнів на платформі «Онлайншкола» та за допомогою електронних документів (Coogle).

У закладах навчаються учні не лише з міста, а й із сільської місцевості (як із сіл ОТГ, так і з інших сіл району). Це створює перешкоди у забезпеченні дистанційного навчання, оскільки потужність Інтернету недостатня, а у деяких селах доступ до мережі Інтернет іноді відсутній. Контроль за опануванням навчального матеріалу цими учнями здійснюється у телефонному режимі, з використанням мобільного Інтернету та Viber.

Творчість вчителя, відповідальність учнів, підтримка батьків стали складовими формули успіху дистанційного навчання.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь