ДО ВІДОМА СТРАХУВАЛЬНИКІВ!
Звертаємо увагу наших страхувальників, що з 1 жовтня 2018 року набрав чинності Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затверджений постановою правління ФСС від 19.07.2018 р. № 12 (далі – Порядок № 12).
Відповідно до п. 6 Порядку № 12 Заява-розрахунок для отримання матеріального забезпечення від ФСС може подаватися страхувальником в паперовому вигляді або надсилається в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.
Для подачі заяв-розрахунків, повідомлень про виплату коштів застрахованим особам і звітності по використанню коштів Фонду у електронному вигляді, страхувальники мають звернутись до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або їх відділень для укладення відповідних договорів.
Також Порядок № 12 вводить нову звітність до Фонду для страхувальників, а саме протягом місяця з дня проведення виплат за рахунок ФСС страхувальник повинен буде надсилати повідомлення про проведення виплат за формою згідно з додатком 2 до Порядку № 12.
З новими бланками можливо ознайомитись на Веб-порталі ФССУ (http://www.fse.gov.ua/fse/control/kir/uk/publish/category/82586) в розділі Шаблони «Заяви- розрахунку» та «Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам».