До уваги осіб, що перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Бобринецької міської ради
Відповідно до чинного житлового законодавства виконавчий комітет Бобринецької міської ради щороку в період з 01 жовтня по 31 грудня проводить перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку, в ході якої перевіряються їх облікові дані. Виявлені зміни вносяться в облікові справи громадян, які перебувають на квартирному обліку.
У зв’язку з цим, прохання до всіх громадян, які знаходяться на обліку, подати у виконавчий комітет міської ради документи для перереєстрації – до 31 грудня 2018 року.
Перереєстрація здійснюється на підставі наданих громадянами наступних документів:
1. Довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї (форма 13).
2. Довідки про те, чи перебувають члени сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи.
3. Громадяни, які беруться на облік на пільгових підставах або користуються правом першочергового чи позачергового одержання жилих приміщень, зазначають про це у заяві і подають відповідні документи.
4. У разі потреби до заяви додаються також медичний висновок, довідка (виписка з рішення виконавчого комітету міської ради) про невідповідність жилого приміщення встановленим санітарним і технічним вимогам, копія договору піднайму жилого приміщення в будинку державного або громадського житлового фонду чи договору найму жилого приміщення в будинку житлово-будівельного кооперативу або в будинку (частині будинку), квартирі, що належить громадянину на праві приватної власності, інші документи.
Прийом документів здійснюється щодня за адресою: м. Бобринець, вул.Незалежності, 80, каб.203, телефон для довідок – 3-44-27.
Виконавчий комітет
Бобринецької міської ради