Бобринецька міська територіальна громада

Кіровоградська область, Кропивницький район

Модернізація та технологізація уроку української мови та літератури

Дата: 03.04.2018 09:15
Кількість переглядів: 859

Фото без опису21 березня 2018 року на базі КЗ «Бобринецьке НВО «Навчально-виховний комплекс «Гімназія - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» була проведена педагогічна практика здобувачів курсів підвищення кваліфікації вчителів української мови і літератури КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» з проблеми «Модернізація та технологізація уроку української мови і літератури».

У роботі практики брали участь методист науково-методичної лабораторії гуманітарно-естетичних дисциплін КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського»Мінич Галина Василівна, начальник відділу освіти, молоді та спорту міської ради Літвінова Вікторія Петрівна, головний спеціаліст відділу освіти Кузьменко Оксана Володимирівна, завідувач міським методичним кабінетом відділу освіти Синьогуб ІринаЮріївна.

Мінич Галина Василівна ознайомила присутніх з метою проведення заходу, в основі якої - підвищення професійної майстерності учителів-словесників, а також окреслила чіткі завдання, які стоять перед педагогами Нової української школи.

Карпук Володимир Васильович, директор закладу освіти, презентував інноваційні підходи в управлінні сучасною школою, елементи нового освітнього середовища, розповів простановлення школита її сьогодення.Зупинився на досягненнях педагогічногота учнівського колективів.Відзначив, що вчителі НВО – активні учасники обласних творчих груп, семінарів.Особливу увагу звернув на складові професійного росту вчителів, адже сьогодні в закладі створені сприятливі умови для розвитку педагогічної творчості, самореалізації особистості і підвищення на цій основі якості та результативності освітнього процесу.

Скрипник Наталія Миколаївна, заступник директора з навчально-виховної роботи, представила програму проведення педагогічної практики.

За Концепцією Нової української школи, важливим завданням є компетентнісно орієнтований урок, до якого вчитель повинен докладати неабиякої фахової та методичної підготовки.

Вчителі-філологи продемонстрували різноманітні шляхи формування ключових компетентностей учнів на уроках української словесності.

У рамках теоретично-методичного модуля цікаво та змістовнобулипроведені:

урок української літератури в 6 класі на тему «Леся Вороніна «Таємне товариство боягузів…» - вчитель української мови та літератури, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель»Почтар Ксенія Іванівна;

урок української мови в 7 класі на тему «Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні та реченні» - вчитель української мови та літератури, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель»Жигалюк Алла Леонідівна.

У ході практичного модуля «Панорама творчих знахідок»педагоги презентували власний досвідз проблеми:

«Використання засобів кіномистецтва в процесі формування навчальних компетентностей та виховання моральних цінностей учнів на уроках української мови та літератури»- Почтар Ксенія Іванівна, вчитель української мови та літератури, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель»;

«Використання Інтернет-ресурсів як інноваційний метод підвищення професійної компетентності вчителя-словесника» - Чернешенко Тетяна Андріївна,вчитель української мови та літератури, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, «учитель-методист», Кунашенко Наталія Григорівна,вчитель української мови та літератури, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель», Жигалюк Алла Леонідівна, вчитель української мови та літератури, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель»

Кунашенко Наталія Григорівна презентувала власний блог, на якому розміщені як теоретичні, так і практичні матеріали для використання вчителями та учнями: розробки уроків, презентації, інтерактивні вправидля підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання.

Цікавими творчими ідеями для захопливого навчання в рамках «Естафети вчительських здивувань: навчання, яке захоплює» поділилися з колегами молоді креативні вчителі Книш Наталія Володимирівна та Максимелюк Анастасія Володимирівна

Гетьман Ольга Григорівна, вчитель зарубіжної літератури, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, «учитель-методист» ознайомила гостей з освітнім маршрутом «Формування навчальних компетенцій школярів засобами музейної педагогіки».

Під час педагогічного брейнстормінгу, де панувала творча та доброзичлива атмосфера, що об’єднала однодумців, сповнених бажанням професійного зростання та самовдосконалення, було обговорено переваги і проблеми модернізації та технологізації уроку української мови та літератури.

По завершенню педагогічної практикиколеги обмінялись думками та подякувалиорганізаторам, вчителям за інформативну насиченість,ефективність продемонстрованих прийомів та за створення атмосфери творчого спілкування однодумців.

Учасники заходувідзначилиефективністьта результативність спільної діяльності міського методичного кабінету, адміністрації та педагогічного колективу навчально-виховного об’єднання, висловили побажання подальших творчих успіхів.

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь