Бобринецька міська територіальна громада

Кіровоградська область, Кропивницький район

НАПОВНЮЄМО РЕЄСТР ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

Дата: 19.06.2025 10:20
Кількість переглядів: 110

Для здійснення обліку міграції населення та встановлення точної кількості осіб, які проживають на певній території запроваджено автоматизовану систему - Реєстр територіальної громади, основна ідея якого спрямована на створення єдиного інформаційного простору та передумов для переходу на електронний документообіг.

Отже, Реєстр територіальної громади (далі РТГ) — це база даних, призначена для зберігання, обробки та використання інформації відповідно до вимог законодавства України для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Якщо простіше, це інформація про осіб, місце проживання яких зареєстроване на певній території.

Основним завданням сьогодення є наповнення РТГ актуальною інформацією. Завдяки Реєстру територіальної громади послуги з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, видача витягу про реєстрацію місця проживання можна буде зробити за короткий проміжок часу. Дуже важливим є своєчасне і повне наповнення реєстру аби громадяни швидко могли отримати відповідні адміністративні послуги, адже часто для отримання тієї чи іншої послуги потрібно отримати витяг про реєстрацію місця проживання або про зареєстрованих осіб у будинку/житловому приміщенні.

Наприклад, для таких послуг:

- видача паспорта громадянина України у формі ID-картки вперше та в зв’язку з обміном та втратою;

- виплата соціальних допомог, одержання субсидій, подача документів до РТЦК та СП;

- отримання електронних послуг без відвідування державних установ;

- здійснення ряду правочинів з нерухомим майном, тощо.

Реєстр територіальної громади наповнюється щоденно. Змінюючи реєстрацію місця проживання, реєструючи місце проживання новонароджених дітей, орган реєстрації вносить зміни та оновлює дані в Реєстрі.

Проте, залишається відсоток мешканців громади, дані яких змінились, зокрема, відомості про зареєстроване місце проживання неповнолітніх дітей, які зареєстровані до 2016 року, не всі занесені до РТГ.

Етапи наповнення РТГ:

  1. 1. Зібрати інформацію:

Особі необхідно подати свої документи (паспорт, свідоцтво про народження, РНОКПП тощо) для внесення даних до РТГ. 

  1. 2. Подати заяву:

Заявник може особисто подати заяву до ЦНАП, або через застосунок "Дія". 

  1. 3. Внесення даних:

Після перевірки документів, дані про особу вносяться до Реєстру. 

  1. 4. Актуалізація:

Дані в РТГ мають бути актуальними, тому їх потрібно оновлювати в разі змін (наприклад, зміни місця проживання, паспортних даних). 

Для чого потрібне наповнення РТГ?

  • Обов'язковий облік населення:

РТГ є основним джерелом інформації про кількість та розподіл населення на території громади. 

  • Отримання послуг:

Актуальні дані в РТГ необхідні для надання соціальних та інших послуг громадянам. 

  • Участь у виборах:

РТГ забезпечує точні дані про кількість виборців. 

  • Контроль за місцевим бюджетом:

Дані РТГ допомагають розрахувати місцевий бюджет та ефективно його використовувати. 

  • Особистий доступ до даних:

Кожна особа має право на доступ до своїх даних, внесених до Реєстру. 

Основні переваги наповнення РТГ:

  • Зручність для громадян:

Оновлення даних в РТГ дозволяє уникнути багатьох проблем при оформленні документів та отримання послуг. 

  • Підвищення прозорості та ефективності роботи органів влади:

Наповнення РТГ сприяє покращенню обліку населення та контролю за витратами місцевого бюджету. 

Для оновлення, внесення чи уточнення інформації в Реєстрі територіальної громади мешканцям потрібно звернутися до Центру надання адміністративних послуг Бобринецької міської ради «Центр Дії» за адресою: м.Бобринець, вул.Каштанова, будинок 84, з оригіналами таких документів:

● паспорт громадянина України (посвідка на тимчасове/постійне проживання в Україні) всіх зареєстрованих осіб в житловому будинку/квартирі;

●документ про присвоєння ідентифікаційного номера;

●свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);

будинкова книга (за наявності);

●інші документи згідно чинного законодавства (за необхідності).

На основі поданих документів, до Реєстру буде внесена актуальна інформація.

РТГ — це доступність та зручність надання адміністративних послуг, оптимізація та підвищення ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Усі необхідні консультації можна отримати за телефонами 3-46-51, +380989895028.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь