«Центр «Дія» Бобринецької міської ради громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 395 видів послуг (станом на 01.12.2022 року можна було отримати 357 послуг).
Протягом 2023 року у Центрі "Дія" було надано 12766 адміністративних послуг. Лідерами за популярністю є такі адміністративні послуги:
• Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання;
• Адміністративні послуги соціального характеру;
• Місцеві послуги;
• Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно;
• Державна реєстрація бізнесу.
Із загальної кількості зареєстрованих звернень у 2023 році було надано 12766 адміністративних послуг, з них:
• Послуги відділу житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури– 1050;
• Земельні питання – 380;
• Послуги органу опіки – 34;
• Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно -1575 ;
• Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб підприємців – 315;
• Видано витягів з Державного земельного кадастру – 588;
• Послуги у сфері реєстрації місця проживання –6413, у тому числі:
видано витягів із Реєстру територіальної громади –2706;
• Надано інформаційних довідок з реєстру речових прав на нерухоме майно- 164;
• Прийнято 1421 заява на призначення всіх видів соціальних допомог;
• Комплексна послуга єМалятко – 14;
• Взято на облік та видано довідок для внутрішньо переміщених осіб – 53 тощо.
Термінал EasyPay
Для зручності та оперативності обслуговування громадян у Дія Центрі працює платіжний термінал EasyPay. Перевагами такої оплати є зручність та значна економія часу, що у свою чергу оптимізує процедуру надання адміністративних послуг.
Правова допомога
З вересня 2023 року кожної другої та четвертої середи місяця з 9 до 11 години у Центрі надання адміністративних послуг «Центр Дії» Бобринецької міської ради здійснюють прийом громадян фахівці Бобринецького бюро правової допомоги.
«Сервіс УТОГ»
Створено належні умови для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до приміщення будівлі. Підписано договір про співпрацю з громадською організацією «Всеукраїнська організація осіб з інвалідністю зі слуху «Українське товариство глухих», для комунікації з особами з порушенням слуху наявна можливість встановлення відеозв’язку з перекладачем жестової мови за допомогою «Сервісу УТОГ».
Ігровий простір для дітей
Зручно і комфортно отримувати адміністративні послуги відвідувачам з дітьми, оскільки у ЦНАП є спеціально обладнаний ігровий простір, де діти мають можливість помалювати та погратися цікавими іграшками.
Вся робота у Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства.
ЦНАП постійно удосконалює роботу, розширює спектр послуг: забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування.