Бобринецька міська територіальна громада

Кіровоградська область, Кропивницький район

ОБМЕЖЕННЯ МОБІЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ ПІД ЧАС БЛЕКАУТУ

Дата: 21.12.2022 09:36
Кількість переглядів: 126

Фото без описуПідступні удари ворога, що пошкоджують наші енергомережі змінюють звичний ритм життя та побут. Щоб у екстреному випадку не залишити себе без можливостей мобільного зв'язку, варто звернути увагу на поради для населення, аби не перевантажити мережу.

 Всі ми маємо адаптуватися під непрості реалії. Варто знати, що після знеструмлення електромереж мобільні оператори використовують генератори для підтримки зв'язку. Тому до моменту відновлення електропостачання ресурс постачальників мобільного зв'язку обмежений потужністю їх резервних генераторів. 

Тому користувачам не слід вчиняти дії, які перевантажувати суть мережу і здатні тимчасово вивести її з ладу.

Як слід себе обмежувати та використовувати мобільний зв’язок під час блекаутів або аварійних відключень світла:

  • коли є можливість використовуйте фіксовані мережі звʼязку та доступу до інтернету;

  • на час відключення відмовтесь від відео, використовуючи текстовий формат;

  • замість дзвінків та відеоповідомлень пишіть текстові повідомлення;

  • встановіть обмеження трафіку в налаштуваннях застосунків, найменшу роздільну здатність в налаштуваннях відео на Youtube;

Заздалегідь вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах:

Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа»

Скорочення використання мобільної мережі до мінімуму може дозволити іншій людині викликати швидку, рятувальників, поліцію, інші екстренні служби.

Що робити якщо не працює мережа оператора:

Коли мережа вашого оператора недоступна, це може бути через відключення обладнання, спробуйте переключитися на іншу. В умовах воєнного стану в Україні діє національний роумінг, тому можливо підключатися до інших мереж великих операторів.

Як переключитися на іншу мережу:

• Вимкніть автовибір мережі;

• Знайдіть та оберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL;

• Якщо не вдалося, спробуйте ще раз або оберіть іншу мережу;

• Перевірте можливість здійснювати дзвінки та надсилати SMS.

Якщо потрібна термінова допомога:

Щоб викликати ДСНС, телефонуйте 112. У випадку недостатньої потужності мережі, надішліть повідомлення близьким із проханням зателефонувати.

Вкажіть такі дані:

  • місцеперебування (адреса або орієнтири на місцевості)

  • що відбувається (завалило сховище, є поранені або вбиті)

  • скільки людей із вами, стан здоров'я (специфічні хвороби, наприклад, діабет)

  • травмування та час, коли зазнали травм

  • потреби (ліки, їжа, вода)


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь