Ти був вимушений покинути власну оселю під час війни? Шукаєш тимчасовий безкоштовний прихисток для себе та своєї сім’ї?
Шукай житло за допомогою сервісу “Допомагай”
https://shelter.dopomaqai.org, який розробила команда волонтерів IT-спільноти разом з Міністерством розвитку громад та територій та з Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України.
Як це працює
- якщо ти шукаєш безкоштовне житло (кімнату чи будинок) для себе та своєї сім’ї, ти можеш зайти на сайт https://shelter.dopomagai.org та знайти прихисток серед сотен оголошень від небайдужих людей.
- або зателефонувати на номер гарячої лінії 0(800)332238 (безкоштовно для дзвінків через всіх операторів звя’зку України), наші оператори готові допомогти вам у пошуку, якщо у вас немає смартфону чи доступу до Інтернет, щоб знайти прихисток самостійно.
Переваги сервісу:
- Оператори регулярно обдзвонюють оголошення, щоб перевірити стан їх актуальності.
- В кожної зі сторін є можливість залишити відгук чи скаргу на хоста чи переселенця, яку оператори кол-центру перевіряють вручну, що дозволяє уникнути неприємних ситуацій та заблокувати шахраїв.
Можеш допомогти та прихистити переселенця?
Ти: маєш кімнату, будиночок, який ти можеш безкоштовно надати тимчасовим переселенцям.
Вони: тікають від авіаударів та боїв, де росія напала на нашу країну та знищує її.
Ми: сервіс “Допомагай” httDs://shelter.doDomagai.org на якому ти можеш розмістити житло, а вони його знайти. Сервіс розроблено командою волонтерів IT-спільноти разом з Міністерством розвитку громад та територій та з Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України.
Як це працює:
- Якщо в тебе є житло, ти можеш розмістити про це оголошення на сайті https://shelter.dopoinagai.org,а той хто шукає його там знайде.
- або зателефонувати за номером гарячої лінії 0(800)332238 (безкоштовно по Україні), якщо у тебе немає смартфону чи доступу до Інтернет, щоб розмістити оголошення чи знайти прихисток самостійно.
Переваги сервісу:
- Оператори регулярно обдзвонюють оголошення, щоб перевірити стан їх актуальності.
- Власники житла отримують смс-нагадування з проханням актуалізувати свої оголошення через веб-сайт або гарячу лінію.
- В кожної зі сторін є можливість залишити відгук чи скаргу на власника чи переселенця, яку оператори кол-центру перевіряють вручну, що дозволяє уникнути неприємних ситуацій та заблокувати шахраїв.