Опитування роботодавців: фахівці служби зайнятості взяли участь у тренінгу із формування комунікативних умінь і навичок
Днями фахівцями Кіровоградського обласного центру зайнятості, у рамках реалізації спільної програми «EU4Skills: кращі навички для сучасної України», для фахівців зі взаємодії з роботодавцями базових центрів зайнятості та філій обласного центру зайнятості, проведено тренінг із формування комунікативних умінь і навичок для проведення опитування роботодавців щодо поточних та перспективних потреб у працівниках.
Відкриваючи захід заступник директора обласного центру зайнятості Богдан Стоян нагадав учасникам тренінгу, що в області реалізується спільна програма «EU4Skills: кращі навички для сучасної України», яка підтримує реформу освіти з метою зробити навчання таким, що відповідає вимогам ринку праці, та допомогти молоді й дорослим реалізувати власний потенціал. Програма складається з декількох компонентів. У рамках одного з них досліджуються потреби ринку праці (в контексті професійно-технічної освіти), шляхом здійснення опитування.
Б. Стоян наголосив, що опитування буде проводитись за статистичною вибіркою роботодавців. «Для проходження опитування необхідно буде заповнити анкету. Це може зробити працівник центру зайнятості, спілкуючись з керівником чи працівником кадрової служби телефоном. Або ж представник роботодавця самостійно заповнює анкету в мережі Інтернет за посиланням, що надається працівником центру зайнятості», – підкреслив заступник директора обласного центру зайнятості.
До анкети вноситься загальна інформація про кадровий склад підприємства роботодавця, співпрацю з закладами професійно-технічної освіти, прийом на роботу та звільнення працівників, перспективи прийму на роботу та можливі плани щодо звільнення працівників.
Особливу увагу під час тренінгу Б. Стоян приділив обговоренню вимог до формулювання питань і відповідей, правилам ведення та корегування даних, що вносяться до анкети.
Крім того, було проведено практичне заняття, яке дало можливість обговорити всі пункти опитувальника та інші питання, пов'язані із якісним заповненням анкети.
«Результати опитування будуть використані в процесі формування та розміщення державного замовлення на підготовку фахівців та робітничих кадрів. Адже обласний центр зайнятості погоджує окремі питання формування державного замовлення для підготовки фахівців, а керівник центру бере участь у роботі регіональної ради професійно-технічної освіти, яка задіяна в процесах визначення потреби в підготовці робітничих кадрів», – підкреслив Б. Стоян.
Під час тренінгу мова йшла також і про необхідність організації проведення широкої інформаційно-роз'яснювальної роботи щодо проведення опитування роботодавців.
Тренінг пройшов змістовно та інтерактивно.
Зі слів учасників тренінгу, захід дав змогу фахівцям центрів зайнятості області отримати корисні практичні поради, а також ознайомитися з ефективними методами проведення опитування роботодавців, що відобразить реальну картину предмету дослідження та сприятиме ефективному прогнозуванню перспективних кадрових потреб роботодавців та задоволенню