Бобринецька міська територіальна громада

Кіровоградська область, Кропивницький район

Підсумки роботи із зверненнями громадян за 2016 рік

Дата: 01.02.2017 16:26
Кількість переглядів: 842

Фото без опису

Бобринецька міська рада  протягом 2016 року проводила роботу щодо забезпечення реалізації права громадян на звернення у письмовому вигляді, на особистих та виїздних прийомах, шляхом здійснення телефонного дзвінка, використання електронної пошти тощо.

Проводиться прийом міським головою, секретарем міської ради, секретарем виконавчого комітету та заступниками міського голови згідно графіку прийому громадян. Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години, у зручний для громадян час. Для широкого ознайомлення населення графік особистого прийому громадян можна переглянути на ВЕБ-сайті у розділі «Звернення громадян» підрозділ «Графіки прийому громадян». Всі звернення громадян особисто прийому належним чином оформлені  та розглянуті. За 2016 рік на особистому прийомі прийнято 140 громадян.

     До Бобринецької міської ради та її виконавчих органів у січні – грудні 2016 року надійшло 1575 звернень.

     Загальна кількість колективних звернень, що надійшли до міської ради становить 13, що на 4 менше порівняно з відповідним періодом минулого року.

     Також надійшло одне повторне звернення до міської ради.

    Аналіз питань, з яким зверталися громадяни, свідчить про те, що найбільш актуальними для жителів громади залишаються питання аграрної політики та земельних відносин, соціального захисту та комунального господарства.

     З питань аграрної політики надійшло 896 звернень, що на 829 більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

     437 звернень стосувались питань соціального захисту. У порівнянні з минулим роком їх кількість збільшилась на 421. Переважна кількість звернень громадян стосувалась питання  надання матеріальної допомоги  (147 звернень). За 2016 рік було надано матеріальної допомоги на загальну суму 290800.00грн.

    Кількість звернень питань комунального  господарства становить 64, що на 14 більше в порівняні з відповідним періодом 2015 року.

     За соціальним статусом:

  • від учасників бойових дій та інвалідів війни надійшло  94 звернення;
  • від інвалідів – 26 звернень;
  • від багатодітних, малозабезпечених сімей – 26 звернень;
  • від учасників ліквідації на ЧАЕС – 12 звернень.

     Протягом  звітного періоду всі 1575 звернень громадян перебували на контролі, з них, 826 – вирішено позитивно, на 520 – надані відповідні роз’яснення по суті порушених у зверненнях питань, 220 - залишаються  на розгляді.

Бобринецька міська рада забезпечила оперативне реагування на звернення, що надходять на телефон «гарячої лінії» міської ради, на яку надійшло 24 звернення.

У звітному періоді до міської ради через урядову «гарячу лінію» та контактний центр  надійшло 67  звернень.

Жодне звернення, що надійшло до міської ради не залишилося поза увагою та оперативно вирішувалося відповідними особами. Зростання кількості звернень громадян свідчить про підвищення довіри мешканців громади до органів місцевого самоврядування.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь