ДО УВАГИ МАЙБУТНІХ ПЕНСІОНЕРІВ
Результати перевірки документів, що подаються для призначення пенсії, свідчать про непоодинокі випадки наявності в них помилок та некоректних записів, так у трудових книжках не містяться номери та дати наказів, незавірені виправлення, відсутні або нечіткі відбитки печаток тощо.
Процес доопрацювання неправильно оформлених записів у трудових книжках може виявитися досить тривалим. Тому майбутнім пенсіонерам рекомендується заздалегідь їх перевірити, зокрема скориставшись дистанційними сервісами – отримати правову оцінку документів можливо надіславши скановану копію трудової книжки засобом вебпорталу Пенсійного фонду України. Здійснити це може як фізична особа через «Особистий кабінет», так і роботодавець через «Кабінет страхувальника», засвідчивши сканкопію кваліфікованим електронним підписом (раніше – ЕЦП).
Отже, завчасна перевірка документів сприятиме забезпеченню призначення і виплати пенсії у найкоротший строк після досягнення особою пенсійного віку.