Шановні жителі громади! За підтримки Програми «U-LEAD з Європою» розпочав роботу відділ «Центр надання адміністративних послуг»Бобринецької міської ради
Шановні жителі громади!
За підтримки Програми «U-LEAD з Європою» розпочав роботу відділ «Центр надання адміністративних послуг» Бобринецької міської ради.
Тут ви можете зареєструвати бізнес, нерухоме майно, здійснити реєстрацію місця проживання, подати відповідні документи на присвоєння адреси, на затвердження технічної документації із землеустрою, на надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, стати на квартирний облік, отримати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами, на право виконання земельних робіт, отримати ордер на видалення зелених насаджень, витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, висновок про доцільність встановлення опіки, про визначення місця проживання дитини, різноманітні довідки: про реєстрацію місця проживання (форма 13), про склад сім’ї, про членство в особистому селянському господарстві (ОСГ), про наявність (користування) у фізичної особи земельних ділянок, про перебування на квартирному обліку, тощо.
З повним переліком адміністративних послуг можна ознайомитися на сайті Бобринецької міської об’єднаної територіальної громади за посиланням: https://bobrynecka-gromada.gov.ua/docs/334946/
На сьогоднішній день у ЦНАП міської ради надаються близько 100 видів адміністративних послуг, а з часом плануємо суттєво їх розширити: здійснювати прийом документів для оформлення різних допомог та оформлення субсидій.
Запрошуємо вас відвідати Центр надання адміністративних послуг Бобринецької міської ради та отримати необхідну для вас послугу за адресою: м.Бобринець, вул. Миколаївська, 51 А (колишнє приміщення Укрсоцбанку), тел. 3-46-51.
Бобринецька міська рада.