Бобринецька міська територіальна громада

Кіровоградська область, Кропивницький район

Електронний кабінет для непобутових споживачів - сучасно, зручно, швидко

Дата: 21.12.2019 14:21
Кількість переглядів: 1087

Фото без описуШановний споживачу!

Зареєструвавшись в електронному кабінеті Ви зможете суттєво оптимізувати процес взаємодії з оператором системи розподілу.

Переваги електронного кабінету:

немає потреби щомісяця відвідувати центр обслуговування, а отже, в минуле відійде необхідність вистоювати черги;

весь документообіг буде доступний для перегляду та завантаження; доступ до сервісу з будь-якого персонального ПК під’єднаного до мережі Інтернет; в подальшому планується розширення можливостей кабінету, як то, наприклад, подача через нього всіх видів заяв та звернень, перегляд історії споживання за відповідний період, тощо.

Доступ до електронного кабінету:

слід перейти за посиланням сограЬ.кігое.сот.иаабо скористатися кнопкою на сайті кігое.сот.иа«Електронний кабінет для непобутових споживачів» і пройти процедуру реєстрації;

окрім наявності договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії, реєстрація передбачає підписання додаткової угоди (за потреби у вкладці «Як укласти угоду» можна переглянути відео-урок);

заповнивши форму, ознайомтесь з текстом додаткової угоди та підпишіть її кваліфікованим електронним підписом;

доступ до сервісу Вам буде наданий після підписання угоди оператором системи розподілу;

інформація про логін та пароль особистого кабінету міститимуться в тексті угоди, пароль можна змінювати.

Наголошуємо! Для користування електронним кабінетом споживач-юридична особа має отримати кваліфікований електронний підпис! Його видають підрозділи Державної фіскальної служби України та інші уповноважені здійснювати даний вид діяльності установи і організації,-

Важливо! Враховуватимуться лише документи, підписані КЕП керівника або особи, яка уповноважена представляти інтереси підприємства у взаємовідносинах з ПрАТ «Кіровоградобленерго». Підпис має оформлюватися на підприємство, а не фізичну особу.

Інформуємо! В процесі оформлення додаткової угоди необхідно внести банківські реквізити споживача. Звертаємо Вашу увагу, що з 13 січня 2020 року діють виключно рахунки стандарту ІВАН (міжнародні номери банківських рахунків). Якщо Ви ще не маєте такого рахунку, зверніться до банку, в якому обслуговується Ваше підприємство.

Сподіваємося, що наші рекомендації стануть Вам у пригоді.

З повагою

Адміністрація ПрАТ «Кіровоградобленерго».

 

Шановні споживачі електричної енергії!

ПрАТ «Кіровоградобленерго» дякує за сумлінне ставлення до передачі показників лічильника та контролю за власним споживанням електричної енергії.

Нагадуємо, що для проведення коректних розрахунків показники необхідно фіксувати та передавати станом на 1-ше число!

З метою поліпшення рівня обслуговування споживачів ПрАТ «Кіровоградобленерго» пропонує для передачі показників лічильника скористатися одним з наступних каналів комунікації

1.            VIBER за QR-кодомФото без опису

2.            Telegram: @kirovogradoblenergobot

3.            «Надання показників лічильника» на сайті ПрАТ «Кіровоградобленерго» https://kiroe.com.ua;

4.            Функція «Отримання рахунку електронною поштою»;

5.            Електронна пошта кол-центру: call-center@kiroe.com.ua.

Звертаємо увагу, що показники через зазначені засоби комунікації можливо передавати

Контролюйте власне споживання електроенергії!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь