Про звернення до органів Пенсійного фонду у разі зміни паспорту
Протягом 2019 року органами Пенсійного фонду України в Кіровоградській області для забезпечення достовірності особистих даних в електронних пенсійних справах здійснюється перевірка паспортних даних пенсіонерів, які за обліками Державної міграційної служби визнані недійсними, викраденими або втраченими. Згідно з отриманими списками працівниками головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області були направлені письмові запрошення одержувачам пенсії, паспортні дані яких, за інформацією Державної міграційної служби, потребували уточнення.
Звертаємо увагу, що пенсіонери повинні повідомити органи Пенсійного фонду у разі виникнення таких обставин:
- отримання нового зразка паспорту громадянина України – ID картки;
- отримання нового паспорту у разі викрадення або втрати старого;
- зміни прізвища, ім’я та по-батькові (надається новий паспорт громадянина України, свідоцтво про шлюб або інший документ, на підставі якого відбулися зміни);
- зміни місця реєстрації (прописки) або при знятті з реєстрації.
Отже, у разі вищезазначених змін особистих даних, обов’язково необхідно повідомити про це органи Пенсійного фонду України та надати оригінал дійсного паспортного документа для здійснення виплати пенсій та запобігання виникнення непорозумінь.