Бобринецька міська територіальна громада

Кіровоградська область, Кропивницький район

У пошуках бренду Бобринецької громади

Дата: 03.12.2019 11:00
Кількість переглядів: 1640

Бобринецька громада продовжує пошуки свого бренду. Чергова тематична зустріч-майстерня відбулася за участю активних освітян, представників сектору культури, громадських активістів та посадовців.

Під час майстерні:

презентували та обговорили результати опитування жителів щодо ідентичностей громади, асоціацій та бачень щодо майбутнього бренду (громадські опитування відбувалися у нестандартному форматі під час святкування Дня громади у жовтні, адже саме під час таких подій є можливість опитати велику кількість людей);

- познайомилися з цікавими кейсами сучасних брендів містечок, міст, країн, громад, з'ясували тенденції, сильні дизайн-рішення;

- обговорили важливість комунікаційної та промоційної стратегії бренду;

- спробували себе в якості маркетологів та попрацювали над ідеями промоційної продукції, туристичної мапи громади;

- подискутували про туристичну привабливість та шляхи її посилення через креативні інструменти та залучення творчого потенціалу громадськості (згенерували кілька креативних ідей для іміджевої продукції про громаду).

Про що говорили жителі Бобринецької громади під час опитування:

більше асоціюють бренд громади з ідентичностями міста Бобринець;

говорять про дороги, які ведуть через Бобринець до моря, та людей, які пов'язані з містом;

те, що могло б зробити Бобринець і громаду упізнаваними, забуте, занедбане;

немає системних подій, які б приваблювали як туристів, так і місцевих жителів.

Які шляхи рішення проблеми: провестии дослідження запиту на бренд від жителів сіл громади, звузити ідею бренду громади до іміджево-туристичного, посилити подієву складову розвитку туристичної привабливості і впізнаваності Бобринецької громади, спробувати сучасні підходи до дизайн-концепції логотипу та айдентики, пропрацювати сучасні концепції візуальної інтерпретації асоціацій про громаду, використовуючи сильні сторони та ідентичності, перетворити мінуси в плюси через інтерпретацію занедбаної автентичності, розробити комунікаційну стратегію промоції громади, переглянути концепцію туристичної карти та продумати про цікаві і свіжі ідеї для промоційної продукції.

"Розробка бренду громади - це тривалий процес. Адже мова йде про значно глибші поняття, ніж просто логотип. Важливою запорукою успіху є залученість до цього процесу широкого кола громадськості, розуміння запиту громади і врахування стратегії її розвитку, якісний пошук ідентичностей, системний підхід до розробки бренду", - зазначає Ірина Ткаченко, кураторка напрямку брендування та промоції громад у проекті "Голос громади у місцевому самоврядуванні" Програми USAID DOBRE. «Бренд потрібен нашій громаді для усвідомлення і прояву своєї унікальності, створення позитивного іміджу, для туристичної промоції. Ми очікуємо, що створений спільно з громадою бренд згуртує жителів, розкриє їхній творчий потенціал. Бо дійсно, за гарним логотипом і цікавим візуальним рядом мають бути не менш цікаві події, які привертатимуть увагу і місцевих жителів, і туристів та мандрівників.

Ми виношуємо багато ідей, зокрема кінофестивальні та театральні, вже успішно працює мандрівний кінотеатр, Університет срібного віку, який показує нашу громаду як громаду освітніх інноваторів та волонтерів”, - поділилася своїми думками Людмила Кривошея, заступниця міського голови з соціально-гуманітарних питань.

Знаково, що зустрічі з розробки бренду громади відбуваються в особливому просторі історичної архітектурної пам'ятки "Повітове училище" (тут свого часу навчалися Марко Кропивницький і брати Тобілевичі), яка нині продовжує своє життя як сучасний Центр дитячої та юнацької творчості Бобринецької міської ради. Ця будівля має особливу атмосферу, цікаву і знакову для Бобринця і бобринецького краю історію, пов'язану з відомими корифеями українського театру. Цей сюжет в контексті брендингу і промоції окремо проговорили учасники: адже на цьому прикладі можна простежити зв'язок минулого і сучасного, побачити, як культура краю оживає через сучасні форми та як простір історичної пам'ятки стає живим простором для розвитку творчих здібностей дітей та юнацтва громади. Пошуки бренду то особлива і досить тривала пригода, наступна зустріч-майстерня відбудеться у грудні.

https://www.facebook.com/pg/skyscraper.kr/photos/?tab=album&album_id=2513348845577446

Нагадаємо, що у Бобринецькій громаді успішно втілено проект «Туризм – майбутнє Бобринця», авторами якої є активісти місцевої ГО «Бобринець історико-культурно спадщина» https://cbn.com.ua/2019/07/01/progulyanka-starym-mistom-u-bobrynetskij-otg-vstanovyly-turystychni-infostendy-foto/

Захід відбувся в рамках проекту "Голос громади у місцевому самоврядуванні" Програми USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» DOBRE, регіональними партнерами якої на Кіровоградщині є Громадська спілка “Громадські ініціативи України” та Агенція сталого розвитку «Хмарочос». #ДобріЗміниДляГромади #ГІУ #DOBRE


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь