У пошуках бренду Бобринецької громади
Розпочалася робота з розробки бренду Бобринецької громади. До першої майстерні «У пошуках бренду Бобринецької громади» долучилися зацікавлені громадяни з різних сфер діяльності: представники міської влади, відділу освіти, працівники територіального центру соціального обслуговування, культури, громадських організацій, підприємці, волонтер Корпусу Миру. Навчання та напрацювання перших кроків у брендуванні відбулося за участю експертів з брендингу Громадської спілки «Громадські ініціативи України» та Агенції сталого розвитку «Хмарочос» в рамках проекту «Голос громади в місцевому самоврядуванні» за підтримки Програми USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) Ірини Ткаченко, Артема та Ольги Луценків.
Під час зустрічі виникли асоціації, образи, напрямки, за якими вже можна починати рухатись у пошуку особливого, унікального бренду Бобринецької громади. Це і природне розмаїття з квітами, деревами, місцями сили, які оточують нас, і міські легенди, які навіюють нам романтичність, і особливе розташування прямих широких вулиць, доріг, які ведуть людей і долі сюди і ведуть звідси. Окремим сторінками вписуються у книгу брендування видатна історико-культурна спадщина, спортивні досягнення, розвиток творчості мешканців громади, освіта, зокрема, Університет срібного віку. Важливо, що на увагу заслуговує також людський потенціал: діти, старше покоління, ініціативні й активні мешканці.
Отож, є куди рухатись, є з чим працювати у пошуках своєї унікальності. Приєднуйтесь і ви, щоб відчувати себе причетними до неповторності упізнаваного обличчя Бобринецької громади.
Свої пропозиції надсилайте за ектронну адресу bobrinetsotg@ukr.net