Бобринецька міська територіальна громада

Кіровоградська область, Кропивницький район

Отримати послуги Пенсійного фонду можна дистанційно через «гарячі» телефонні лінії

Дата: 01.08.2019 10:31
Кількість переглядів: 488

Фото без описуПенсійний фонд України на сьогодні має повноваження обслуговувати громадян дистанційно трьома шляхами:

- через Контакт-цент Пенсійного фонду України

- за «гарячими» телефонними лініями органів Пенсійного фонду

- через електронну пошту, сторінки органів Пенсійного фонду у соціальних мережах, інші засоби комунікації через ІР-мережі та мобільний зв’язок.

Серед громадян області з кожним роком зростає популярність дистанційного обслуговування за «гарячими» телефонними лініями. За шість місяців 2019 року на «гарячі» телефонні лінії головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області звернулось майже 11 тисяч громадян, і це удвічі більше, ніж за перше півріччя минулого року.

Звернувшись до головного управління Пенсійного фонду в області на «гарячі» телефонні лінії, громадяни отримають:

- інформацію та консультації щодо норм пенсійного законодавства;

- роз'яснення щодо порядку сплати страхових внесків,

- роз’яснення щодо прав та обов’язків осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, ведення їх обліку;

- висвітлення актуальних питань пенсійного забезпечення;

- відповіді на інші порушені питання відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

При цьому, під час дистанційного обслуговування не повідомляється інформація з обмеженим доступом, зокрема:

- відомості з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру

- відомості електронної пенсійної справи

- інші відомості для призначення, перерахунку пенсії, поновлення раніше призначеної пенсії, переведення з одного виду пенсії тощо

- інформація про місце проживання

- номер облікової картки застрахованої особи тощо.

На даний час «гарячі» телефонні лінії функціонують у 24-х сервісних центрах головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області, які розташовані у кожному районному центрі області. З номерами «гарячих» телефонних ліній громадяни можуть ознайомитись на офіційному сайті Пенсійного фонду України www.pfu.gov.ua в розділі «Контакти», або на інформаційних стендах, завітавши до будь-якого сервісного центру головного управління Фонду в області.

Прийом дзвінків, які надходять на «гарячі» телефонні лінії головного управління, здійснюється згідно із визначеним графіком, а саме, з понеділка по четвер з 8-ої до 17-ої години та в п’ятницю з 8-ої до 16-ої години.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь