Отримати послуги Пенсійного фонду можна дистанційно через «гарячі» телефонні лінії
Пенсійний фонд України на сьогодні має повноваження обслуговувати громадян дистанційно трьома шляхами:
- через Контакт-цент Пенсійного фонду України
- за «гарячими» телефонними лініями органів Пенсійного фонду
- через електронну пошту, сторінки органів Пенсійного фонду у соціальних мережах, інші засоби комунікації через ІР-мережі та мобільний зв’язок.
Серед громадян області з кожним роком зростає популярність дистанційного обслуговування за «гарячими» телефонними лініями. За шість місяців 2019 року на «гарячі» телефонні лінії головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області звернулось майже 11 тисяч громадян, і це удвічі більше, ніж за перше півріччя минулого року.
Звернувшись до головного управління Пенсійного фонду в області на «гарячі» телефонні лінії, громадяни отримають:
- інформацію та консультації щодо норм пенсійного законодавства;
- роз'яснення щодо порядку сплати страхових внесків,
- роз’яснення щодо прав та обов’язків осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, ведення їх обліку;
- висвітлення актуальних питань пенсійного забезпечення;
- відповіді на інші порушені питання відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».
При цьому, під час дистанційного обслуговування не повідомляється інформація з обмеженим доступом, зокрема:
- відомості з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру
- відомості електронної пенсійної справи
- інші відомості для призначення, перерахунку пенсії, поновлення раніше призначеної пенсії, переведення з одного виду пенсії тощо
- інформація про місце проживання
- номер облікової картки застрахованої особи тощо.
На даний час «гарячі» телефонні лінії функціонують у 24-х сервісних центрах головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області, які розташовані у кожному районному центрі області. З номерами «гарячих» телефонних ліній громадяни можуть ознайомитись на офіційному сайті Пенсійного фонду України www.pfu.gov.ua в розділі «Контакти», або на інформаційних стендах, завітавши до будь-якого сервісного центру головного управління Фонду в області.
Прийом дзвінків, які надходять на «гарячі» телефонні лінії головного управління, здійснюється згідно із визначеним графіком, а саме, з понеділка по четвер з 8-ої до 17-ої години та в п’ятницю з 8-ої до 16-ої години.