Бобринецька міська об'єднана територіальна громада

Кіровоградська область, Бобринецький район

Отримати послуги Пенсійного фонду можна дистанційно через «гарячі» телефонні лінії

Дата: 01.08.2019 10:31
Кількість переглядів: 156

Пенсійний фонд України на сьогодні має повноваження обслуговувати громадян дистанційно трьома шляхами:

- через Контакт-цент Пенсійного фонду України

- за «гарячими» телефонними лініями органів Пенсійного фонду

- через електронну пошту, сторінки органів Пенсійного фонду у соціальних мережах, інші засоби комунікації через ІР-мережі та мобільний зв’язок.

Серед громадян області з кожним роком зростає популярність дистанційного обслуговування за «гарячими» телефонними лініями. За шість місяців 2019 року на «гарячі» телефонні лінії головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області звернулось майже 11 тисяч громадян, і це удвічі більше, ніж за перше півріччя минулого року.

Звернувшись до головного управління Пенсійного фонду в області на «гарячі» телефонні лінії, громадяни отримають:

- інформацію та консультації щодо норм пенсійного законодавства;

- роз'яснення щодо порядку сплати страхових внесків,

- роз’яснення щодо прав та обов’язків осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, ведення їх обліку;

- висвітлення актуальних питань пенсійного забезпечення;

- відповіді на інші порушені питання відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

При цьому, під час дистанційного обслуговування не повідомляється інформація з обмеженим доступом, зокрема:

- відомості з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру

- відомості електронної пенсійної справи

- інші відомості для призначення, перерахунку пенсії, поновлення раніше призначеної пенсії, переведення з одного виду пенсії тощо

- інформація про місце проживання

- номер облікової картки застрахованої особи тощо.

На даний час «гарячі» телефонні лінії функціонують у 24-х сервісних центрах головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області, які розташовані у кожному районному центрі області. З номерами «гарячих» телефонних ліній громадяни можуть ознайомитись на офіційному сайті Пенсійного фонду України www.pfu.gov.ua в розділі «Контакти», або на інформаційних стендах, завітавши до будь-якого сервісного центру головного управління Фонду в області.

Прийом дзвінків, які надходять на «гарячі» телефонні лінії головного управління, здійснюється згідно із визначеним графіком, а саме, з понеділка по четвер з 8-ої до 17-ої години та в п’ятницю з 8-ої до 16-ої години.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь