Довідка про стан роботи із зверненнями громадян,що надійшли до Бобринецької міської ради за І півріччя 2019 року
Бобринецька міська рада роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" (далі Указ) та інших нормативних актів.
І. Загальна інформація
Відповідно до плану роботи виконавчого комітету Бобринецької міської ради на 2019 рік на засіданнях виконавчого комітету розглянуто питання: 02 серпня 2018 року – "Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради
В рамках виконання Указу, Бобринецька міська рада періодично висвітлює інформаційну довідку про роботу із зверненнями громадян у засобах масової інформації, зокрема на офіційному веб-сайті «Бобринецької міської об’єднаної територіальної громади»
ІІ. Інформаційно-аналітичні дані
До Бобринецької міської ради, як до представницького органу Бобринецької об’єднаної територіальної громади надійшло за І півріччя 2019 року надійшло 1472 звернень що на 946 звернень більше порівняно з відповідним періодом 2018 року, з них 1388 звернень громадян надійшли поштою що на 941 звернення більше порівняно з відповідним періодом 2018 року. 52 (з них 39 звернення на особистому прийомі та 13 звернень на особистому виїзному прийомі) звернень громадян надійшли під час особистих прийомів, що на 3 звернення менше порівняно з відповідним періодом 2018 року.
За категорією авторів:
від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій надійшло 123 звернень (збільшилось на 112),
від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 5 (збільшилось на 2),
від ветеранів праці – 0,
від "дітей війни" – 0,
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів- героїнь – 0,
від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 3(збільшилось на 2).
За видами звернень: із усіх звернень, що надійшли до міської ради протягом І півріччя 2019 року становлять заяви (клопотання).
За територіальною ознакою:
як свідчить аналіз надходження звернень протягом І півріччя 2019 року найбільше звернень надійшло з м. Бобринець (1013), з сіл громади (459).
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян, що надійшли до міської ради протягом І півріччя 2019 року, з них:
комунальне господарство - 127
соціального захисту – 167
аграрної політики і земельних відносин - 1190
охорони здоров’я – 0
транспорту та зв’язку – 0
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 0
житлової політики – 0
екологія та природних ресурсів - 0
інші питання - 0
Найбільш актуальних питань можна виділити три: комунального господарства; соціального захисту; аграрної політики і земельних відносин.
ІІІ. Розвиток доступних форм спілкування з громадянами
Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування представників влади з громадянами. На виконання листа Кіровоградської обласної державної адміністрації від 09 листопада 2016 року №585/01-32 “Про звернення громадян, які надійшли на урядову «Гарячу лінію» та розпорядження міського голови від 20 січня 2016 року № 11 «Про телефон «гарячої лінії» Бобринецької міської ради» забезпечено оперативне реагування на звернення, що надходять на телефон «гарячої лінії» міської ради, на яку надійшло 7 звернення.
Розпорядженням міського голови від 04 грудня 2015 року № 144 (зі змінами від 24 лютого 2016 року №33) «Про затвердження графіка особистого прийому громадян» затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом міської ради. Проводиться прийом міським головою, секретарем міської ради, секретарем виконавчого комітету та заступниками міського голови. Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години, у зручний для громадян час. Для широкого ознайомлення населення графік особистого прийому громадян розміщено на ВЕБ-сайті Бобринецької міської ради. Всі звернення громадян особисто прийому належним чином оформлені та розглянуті. За І півріччя 2019 року на особистому прийомі прийнято 52 звернень громадян.