Довідка про стан роботи із зверненнями громадян,що надійшли до Бобринецької міської ради за 2018 рік
Бобринецька міська рада роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" (далі Указ) та інших нормативних актів.
І. Загальна інформація
Відповідно до плану роботи виконавчого комітету Бобринецької міської ради на 2019 рік на засіданнях виконавчого комітету розглянуто питання: 25 січня 2018 року – "Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2017 році", за результатами розгляду видане рішення виконавчого комітету від 25 січня 2018 року № 5; 27 вересня 2018 року – "Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до міської ради за І півріччя 2018 року", за результатами розгляду видане рішення виконавчого комітету від 27 вересня 2018 року № 150.
В рамках виконання Указу, Бобринецька міська рада періодично висвітлює інформаційну довідку про роботу із зверненнями громадян у засобах масової інформації, зокрема на офіційному веб-сайті «Бобринецької міської об’єднаної територіальної громади»
ІІ. Інформаційно-аналітичні дані
До Бобринецької міської ради, як до представницького органу Бобринецької об’єднаної територіальної громади надійшло 1529 звернень що на 173 звернень більше порівняно з відповідним періодом 2017 року, з них 1305 звернень громадян надійшли поштою що на 201 звернень більше порівняно з відповідним періодом 2017 року. 191 (з них 104 звернення на особистому прийомі та 87 звернень на особистому виїзному прийомі) звернень громадян надійшли під час особистих прийомів, що на 29 звернень менше порівняно з відповідним періодом 2017 року.
Загальна кількість колективних звернень, що надійшли до міської ради зменшилась на 6 порівняно з відповідним періодом 2017 року і становить 34. Громадян звернулося 1537 особа.
За категорією авторів:
від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій надійшло 120 звернень (збільшилось на 46),
від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 4 (зменшилось на 5),
від ветеранів праці – 0 (зменшилось на 0),
від "дітей війни" – 0 (збільшилось на 5),
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів- героїнь – 0 (зменшилось на 2),
від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 1 (зменшилось на 3).
За видами звернень: із усіх звернень, що надійшли до міської ради протягом 2018 року становлять заяви (клопотання).
За територіальною ознакою:
як свідчить аналіз надходження звернень протягом 2018 року найбільше звернень надійшло з м. Бобринець (990), з сіл громади (539).
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян, що надійшли до міської ради протягом 2018 року, з них:
комунальне господарство - 303
соціального захисту – 312
аграрної політики і земельних відносин - 1021
охорони здоров’я – 0
транспорту та зв’язку – 0
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 0
житлової політики – 0
екологія та природних ресурсів - 0
інші питання - 3
Найбільш актуальних питань можна виділити три: комунального господарства; соціального захисту; аграрної політики і земельних відносин.
ІІІ. Розвиток доступних форм спілкування з громадянами
Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування представників влади з громадянами. На виконання листа Кіровоградської обласної державної адміністрації від 09 листопада 2016 року №585/01-32 “Про звернення громадян, які надійшли на урядову «Гарячу лінію» та розпорядження міського голови від 20 січня 2016 року № 11 «Про телефон «гарячої лінії» Бобринецької міської ради» забезпечено оперативне реагування на звернення, що надходять на телефон «гарячої лінії» міської ради, на яку надійшло 20 звернення.
Розпорядженням міського голови від 04 грудня 2015 року № 144 (зі змінами від 24 лютого 2016 року №33) «Про затвердження графіка особистого прийому громадян» затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом міської ради. Проводиться прийом міським головою, секретарем міської ради, секретарем виконавчого комітету та заступниками міського голови. Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години, у зручний для громадян час. Для широкого ознайомлення населення графік особистого прийому громадян розміщено на ВЕБ-сайті Бобринецької міської ради. Всі звернення громадян особисто прийому належним чином оформлені та розглянуті. За 2018 рік на особистому прийомі прийнято 104 звернень громадян.