Бобринецька громада готує комунікаційну стратегію!
11-12 липня відбулась дводенна стратегічна сесія з підготовки комунікаційної стратегії.
Разом із експертами комунікаційної сфери Олесею Жулинською – Директором зі зв’язків з громадськістю «Кока-Кола Україна» та Ольгою Чумак – менеджером з комунікацій, компанії «Кока-Кола Україна» учасники сесії вчились ефективно комунікувати.
На стратегічній сесії розглядались такі питання: «що таке комунікація і як з нею працювати», «пошуки локальної ідентичності та особливості громади», «які зміни потрібні для реалізації стратегії», «аналіз Стратегії розвитку в контексті комунікації» та багато інших. Це допоможе громаді будувати довіру між мешканцями та місцевою владою, шукати нові ідеї для просування власної громади та залучати більше людей до різноманітних ініціатив.
Організатор: Український кризовий медіа-центр у рамках Програми USAID DOBRE «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність»
Комунікаційну стратегію Бобринецька Громада готує спільно з Українським кризовим медіа-центром у рамках програми USAID Ukraine - USAID Україна #DOBRE