Бобринецька міська територіальна громада

Кіровоградська область, Кропивницький район

Шановні депутати, шановна громадо!

Дата: 23.04.2018 11:48
Кількість переглядів: 908

Фото без опису

Минулий рік видався доволі складним та напруженим і був спрямований на вирішення проблемних питань, пов’язаних з відновленням та ремонтом дошкільних навчальних закладів, шкіл, інших об’єктів інфраструктури громади.

Звітуючи про роботу у 2017 році, я хочу подякувати всім, хто разом з міською владою сумлінно працював над вирішенням поставлених завдань – це і депутати міської ради, і комунальні підприємства, і представники громадськості, які продемонстрували активну і дієву позицію у вирішенні питань життєзабезпечення об’єднаної громади. А набутий цього року досвід зробив усіх нас більш терплячими та мудрими.

У звітному періоді робота виконавчих органів була направлена на виконання повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян», законами України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про доступ до публічної інформації», інших законодавчих актів, а також на виконання Програми економічного та соціального розвитку громади на 2017 рік.

Виконавчими органами міської ради є виконавчий комітет, управління, відділи та сектори, робота яких спрямована на здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах діючого законодавства України. Вся діяльність виконавчих органів міської ради спрямована на організацію доступних і якісних послуг мешканцям міста, прийняття зрозумілих і прозорих рішень.

Робота виконавчих органів націлена на виконання власних рішень, на реалізацію прийнятих програм, що стосувалися міста та сіл громади,  зокрема, житлово-комунального господарства, формування та виконання бюджету громади та залучення додаткових фінансових ресурсів, забезпечення мешканців громади комунальними послугами та розв'язання найгостріших соціальних проблем територіальної громади у тісній взаємодії з органами самоорганізації населення – вуличними та квартальними комітетами, громадськими організаціями та структурними утвореннями політичних партій.

 

Основні організаційно-адміністративні заходи

Реалізації визначених пріоритетів була підпорядкована організаторська робота міської ради та її виконавчих органів.

Так, у 2017 році було проведено 11  засідань сесії міської ради                  (у 2016 році - 15), на яких прийнято 510 рішень (у 2016 році - 688), з них                 479 позитивних рішень та 31 рішення про відмову в задоволенні порушених питань.

19 засідань виконавчого комітету, на яких прийнято 232 рішення (майже на рівні 2016 року (240). На засіданнях виконкому розглядалися питання постановки на чергу для отримання житла згідно заяв громадян, затверджувалась проектно-кошторисна документація, присвоювалися поштові адреси, надавалися дозволи на тимчасове функціонування торговельних точок та затвердження режиму роботи об’єктів торгівлі, надання дозволу на видалення дерев. Також, розглядалися питання діяльності виконавчих органів щодо роботи комунальних підприємств громади, розгляду звернень громадян про надання матеріальної допомоги та приймалися інші рішення.

Відповідно до наданих повноважень, міським головою протягом звітного періоду видано розпорядження з основної діяльності, які стосувались питань поточної організації роботи виконавчих органів ради. Протягом 2017 року видано 180  в (2016 році – 196) розпоряджень з основної діяльності та 9 (2016 – 9) – з адміністративно-господарських питань. Для документального забезпечення проходження служби в органах місцевого самоврядування міським головою видано 207 в (2016 році – 180) розпоряджень з особового складу, 102 (64) розпорядження про відпустки, про відрядження – 115 (57).

До Бобринецької міської ради, як до представницького органу Бобринецької міської об’єднаної територіальної громади надійшло                       1356 звернень  що на 219 звернень менше порівняно з відповідним періодом 2016 року, з них 1136 звернень громадян надійшли поштою що на 299 звернень менше порівняно з відповідним періодом 2016 року.  220 (з них 172 звернення на особистому прийомі та 48 звернень на особистому виїзному прийомі) звернень громадян надійшли під час особистих прийомів, що на 80 звернень більше  порівняно з відповідним періодом 2016 року. 

Загальна кількість колективних звернень, що надійшли до міської ради  збільшилась на 27 порівняно з відповідним періодом 2016 року і становить 40.

Виконавчими органами міської ради громадянам видано12203 довідок (для одержання різних соціальних виплат, допомог, наявність земельних ділянок, про реєстрацію місця проживання та ін.).

У 2017 році складено 166 протоколів про адміністративні правопорушення та винесено 163 постанови.

 

І. Організаційно-кадрові питання

 

СТРУКТУРА 

апарату та виконавчих органів Бобринецької  міської ради

п/п

 

Кількість штатних одиниць

І. АПАРАТ

1.

Міський голова

1

2.

Секретар міської ради

1

3.

Перший заступник міського голови

1

4.

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади, ЖКГ, архітектури та будівництва

1

5.

Заступник міського голови з соціально - гуманітарних питань

1

6.

Секретар виконавчого комітету

1

7.

Староста

1

8.

Юридичний сектор

2

9.

Загальний відділ

4

10.

Група господарського обслуговування

3

11.

Головний спеціаліст

 1

ІІ. ВИКОНАВЧІ ОРГАНИ БОБРИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

(без статусу юридичної особи )

12.

Сектор земельних ресурсів

2

13.

Відділ житлово-комунального господарства, охорона праці та цивільного захисту

3

14.

Відділ реєстрації

3

15.

Фінансове управління

8

16.

Служба у справах дітей

2

17.

Відділ економічного розвитку, торгівлі, інвестицій та інформаційної діяльності

4

ІІІ. ВИКОНАВЧІ ОРГАНИ БОБРИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

(з статусом юридичної особи )

18.

Відділ освіти молоді та спорту

21,5

 

Всього

60,5

 

 

  1. Стан здійснення повноважень щодо соціально-економічного розвитку міської ОТГ

 

1. Стан реалізації регіональної стратегії розвитку та виконання плану заходів з її реалізації, програм і проектів регіонального розвитку

 

В 2017 році за кошти на розвиток інфраструктури об’єднаних територіальних громад реалізовані проекти «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Соборна (від вулиці Ярослава Мудрого до вулиці Ганни Дмитрян, від вулиці Володимира Великого до вулиці Учасників АТО, від вулиці Учасників АТО до вулиці Паркової) у м. Бобринець Кіровоградської області (Коригування)» і «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття вулиці Народної (від вул. Паркової до вул. Вознесенської), м. Бобринець Кіровоградської області» на суму 1996,6тис.грн.

У звітному періоді за кошти на соціально-економічний розвиток території було за 440тис.грн придбано сміттєвоз марки VOLVO для комунального підприємства ”Комунальник” Бобринецької міської ради таза 980 тис. грн. автогрейдер марки ГС-14.02 для того ж комунального підприємства.

По проекту «Схема оптимізації роботи системи централізованого водопостачання і водовідведення м. Бобринець, Кіровоградської області. Облаштування артсвердловини, Реконструкція» за кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку, виготовлено та встановлено бак для накачування води, придбано насос Speronisxt619. Вартість проекту 478,0 тис. грн. В 2018 році артсвердловина буде введена в дію.

Щорічно розробляється та подається на затвердження сесії міської ради програма економічного і соціального  розвитку ОТГ, в якій зазначаються основні напрями роботи міської ради на плановий бюджетний рік. Також ми працюємо на виконання цілого ряду цільових програм, які були затверджені на період до 2020 років зокрема:

  • Програма по наданню одноразової матеріальної допомоги та забезпечення гарячими обідами одиноких малозабезпечених мешканців громади.
  • Міська програма поліпшення охорони навколишнього природного середовища  та використання природних ресурсів
  • Міська програма проведення культурно-освітніх заходів – фінансування на проведення міських та державних свят
  • Міська програма  реконструкції, поточного, капітального  ремонту, асфальтування та утримання доріг.
  • Комплексна програма профілактики злочинності ОТГ
  • Програма підтримки місцевого самоврядування міської ОТГ (проведення свям та заходів у громаді)
  • Міська програма оздоровлення та відпочинку дітей ОТГ
  • Міська програма «Шкільний автобус»
  • Міська програма «Питна вода»

На сайті міської ради створено інтерактивну мапу проектів за посиланням http://bobrynecka.gromada.org.ua/interaktivna-mapa-proektiv-10-50-08-29-08-2017, на якій можна переглянути реалізовані проекти в громаді.

 

2. Зовнішньоекономічна діяльність, міжрегіональне

та транскордонне співробітництво

 

В звітному періоді на сесії міської ради прийнято «Стратегії розвитку Бобринецької ОТГ на 2017 – 2025 роки», яку розроблено в рамках співпраці в проекті ДОБРЕ від Глобал Комьюнітіз (Global Communities). Крім цього в рамках вищевказаного проекту розробляється проект секторальної стратегії по покращенню послуг з водопостачання та водовідведення згідно якого планується залучити до 80,00 тис. доларів інвестицій в 2018 році.

Розроблено проект щодо реконструкції залу засідань міської ради в центрі дозвілля молоді в 2018 році, під який заплановано інвестиції в сумі 300,00 тис. грн. від Глобал Комьюнітіз (Global Communities) в рамках підтримки децентралізації від проекту ДОБРЕ.

Розроблено два проекти енергоаудиту по дошкільним навчальним закладам від ТОВ «ЕСКО Енерго Проект» на суму 44,0 тис. грн. за кошти Програма «U-LEAD з Європою», що спільно фінансується Європейським Союзом і його державами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією та надає підтримку українському уряду в здійсненні важливої реформи децентралізації в Україні в рамках окремого доручення проекту «Реформа в сфері енергоефективності України», що виконується Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Наприкінці грудня 2017 року відбулося конференція з питань місцевого економічного розвитку, на якій об’єднаним громадам Кіровоградської області, експертами з регіонального розвитку  ГО «Подільська агенція регіонального розвитку» в рамках проекту ДОБРЕ було представлено компонент програми ДОБРЕ «Місцевий економічний розвиток», який протягом 2018 року передбачається реалізувати в громадах. В рамках даного компоненту планується розробити проекти економічного розвитку ОТГ та  залучити інвестиції на фінансування одного з проектів.

 

3. Бюджет, фінанси та облік

 

Бюджет на 2017 прийнятий на сесії Бобринецької міської ради сьомого скликання 23 грудня 2016 року рішення № 842.

Надходження до бюджету  ОТГ у 2017 році склали - 66336,11 тис. грн., що на 126 % більше ніж в 2016 році (52524,01 тис. грн.)

доходи ОТГ (без трансфертів) склали 37060,44 тис. грн., що на 133 % більше ніж у 2016 році (27737,22 тис. грн.);

Дебіторська та кредиторська заборгованість в Бобринецькій міській ОТГ (у т. ч. кредиторська заборгованість по заробітній платі та за енергоносії) відсутня.

 

Основні дохідні статті бюджету ОТГ з трансферами

(тис. грн.)

Податок на доходи з фізичних осіб

18852,6

Акцизний податок

6672,2

Податок на  нерухоме майно,

відмінне від земельної ділянки

633,05

Земельний податок

1067,7

Орендна плата

3561,4

Транспортний податок

134,6

Єдиний податок

5219,6

Адміністративні збори та платежі

875

Офіційні трансферти

29275,7

 

 

Офіційні трансферти 

(тис. грн.)

Від органів державного управління  

29275,67

Дотації  

5222,8

Базова дотація

1827,6

Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я

3395,2

Субвенції  

24052,87

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад

1996,6

Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам

12497,8

Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам

8995,3

 

Бюджет міської ОТГ дозволяє фінансувати найнеобхідніші потреби місцевої громади, але, навіть, з новими бюджетними повноваженнями коштів для реалізації програм та проектів соціально-економічного розвитку не вистачає.

 

Основні видатки бюджету міської ОТГ -

59632,7  тис. грн.

з них:

забезпечення діяльності міської ради

6366,2

забезпечення роботи територіального центру

1384,7

оздоровлення та відпочинок дітей

199,9

організація та проведення громадських робіт

55,9

інші видатки на соціальний захист населення

135,8

бібліотеки

218,8

будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу

389,7

фінансова підтримка комунальних підприємств

4707,3

утримання та розвиток інфраструктури доріг

174,3

відділ освіти, молоді та спорту Бобринецької міської ради

32232,7

 

 

Основні видатки по галузі освіти міської ОТГ -

32232,7  тис. грн.

з них:

Забезпечення діяльності відділу освіти, молоді та спорту

254,8

Дошкільна освіта

6133,3

Надання загальної середньої освіти

20954,7

Надання позашкільної освіти

1428,2

Методичне забезпечення

428,5

Централізоване ведення бухгалтерського обліку

811,2

Здійснення централізованого господарського обслуговування

240,5

Утримання інших закладів освіти

300,5

Інші освітні програми

390,9

Надання допомоги дітям-сиротам

10,8

Утримання дитячо-юнацьких спортивних шкіл

1278,8

 

 Тому, поки що єдиним шляхом вирішення цієї проблеми є підвищення частки власних надходжень, що можливе за рахунок збільшення розміру їх податкових надходжень. Це вимагає реформування системи місцевих податків, зокрема запровадження нових ставок податків а також повна сплата чинних податків і зборів, що є джерелом доходів місцевого бюджету (підвищення ставок, розширення бази оподаткування, збільшення кола платників). Але крім цього непопулярного кроку міська рада шукає інші джерела надходження для зменшення податкового навантаження на підприємців громади,  зокрема над залученням інвестицій та грантів від іноземних держав для вирішення соціальних потреб жителів громади.

В 2017 році із міського бюджету  надано кошти  у вигляді субвенції  районному бюджету на  проведення видатків  для   фінансування закладів соціально – економічної сфери в т.ч.

  1.  виплати компенсації фізичним особам які надають соціальні послуги на території громади  відповідно до Постанови Кабінетів Міністрів України №558 профінансовано  – 45,5 тис. грн..
  2. Відшкодування пільг за послуги зв»язку – 136,6 тис.грн.
  3. Придбано дві путівки учасникам ліквідації ЧАЕС ІІ категорії – 12тис. грн.
  4. «Територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» у Бобринецькому районі – 450 тис. грн.
  5. Центральній районній лікарні – передано в повному обсязі медичну субвенцію – 6 296,7 тис. грн. та понад обсяги медичної субвенції із бюджету ОТГ – 2 213,9 тис. грн. в т.ч на придбання предметів довгострокового користування – 481 тис. грн.
  6. Комунальному закладу первинної медицини - передано в повному обсязі медичну субвенцію – 2 269,9 тис. грн. та понад обсяги медичної субвенції із бюджету ОТГ – 800 тис. грн.
  7. Також  проходження профоглядів, флюрограми та здача аналізів для мешканців Бобринецької ОТГ безкоштовне.

 

 

4. Підприємництво та адміністративні послуги

 

На території Бобринецької міської ОТГ знаходяться:

4 суб’єкта малого підприємництва, що становить 1% від загальної кількості підприємців.

5 суб’єктів мікро-підприємництва, що становить 1% від загальної кількості підприємців.

Загальна кількість підприємців – 519 осіб.

 

Ресурси ОТГ для підвищення доходів з власних джерел

 

На даний час у Бобринецькій об’єднаній території діє технічна документація по нормативно грошовій оцінці земель міста Бобринець, с. Шляхове, с. Дібрівка, яку використовують для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

Періодичність проведення нормативної грошової оцінки в межах населених пунктів визначена статтею 18 Закону України «Про оцінку земель» і становить не рідше ніж 1 раз на 5-7 років. Попередня грошова оцінка була виконана в 2011 році.

Для подальшого збільшення справляння земельного податку та орендної плати за землю на території Бобринецької об’єднаної територіальної громади  планується у 2018 році виготовити чергову нормативно грошову оцінку в межах населених пунктів ОТГ.

У зв’язку із порушеннями чинного законодавства платниками податків, що негативно впливає на наповненість бюджету, вирішення цього питання можливе шляхом сприяння та підтримці органі ДФС у проведенні фактичних перевірок, визначених їхніми повноваження щодо наявності патентів, ліцензій, свідоцтв про державну реєстрацію та інших документів, які пов’язані із виробництвом та обігом підакцизних товарів.

 

Надання адміністративних послуг

Міською радою центр надання адміністративних послуг на сьогоднішній день – не створено. Адміністративні послуги надаються спеціалістами міської ради відповідно до розподілу функціональних обов’язків та затвердженого розпорядженням міського голови реєстру послуг.

Центр надання адміністративних послуг функціонує при Бобринецькій районній державній адміністрації та обслуговує жителів району. Бобринецькою міською радою відповідно до Законів України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань створено відділ реєстрації.  У відділі надаються найнеобхідніші (найпопулярніші) адміністративні послуги:

  • державна  реєстрації речового права на нерухоме майно та їх обтяжень;
  • державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб.

Прийом відвідувачів здійснюється за принципом «відкритого простору», тобто всі працівники здійснюють прийом громадян в одній кімнаті.

На сьогоднішній день надаються  26  адміністративні послуги, протягом        2017 року надано 1927 адміністративних послуги та надійшло до бюджету 126,0 тис. грн.  У 2016 році відповідно 1437 адміністративні послуги та надійшло 71,4 тис. грн.

Інформування громадян про наявні адміністративні послуги здійснюється через офіційний веб-сайт, засоби масової інформації. На інформаційних стендах розміщені інформаційні та технологічні картки з надання адміністративних послуг, зразки заяв, необхідний перелік документів та актуальна інформація.

В приміщенні міської ради оформлено інформаційні стенди, на яких розміщено графік роботи, години прийому громадян, контактні дані працівників апарату та структурних підрозділів

 

5. Промисловість, будівництво

 

Промисловість

Підприємства промисловості, які представлені в Бобринецькій міській ОТГ:

Хлібокомбінат Бобринецького РСТ; ЗАТ ВДО “Асоціація Південна”; КП “Міськводоканал”; КП “Комунальник” та ПП АФ «Славутич»  з відповідним продуктом «Бобринецькі лани» (крупи гречані), який за якістю та ціною користується попитом у споживачів та поставляється у мережу соціальних магазинів.

 

Будівництво

Продовжується роботи по реалізації проектів «Реконструкція Бобринецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 в позашкільний заклад м. Бобринець Кіровоградської області», наразі проводиться внутрішні роботи планується відкриття на початку 2018 року та завершений  проект «Капітальний ремонт перекриття, даху, заміна віконних та дверних блоків із застосуванням енергозберігаючих технологій будівлі міського центру дозвілля молоді м. Бобринець вул. Миколаївська, 47 Кіровоградської області». Завершені роботи по благоустрою центрального парку ім. Кропивницького, зокрема облаштовано плиткою підхід до дитячого майданчика на суму 9,3 тис. грн. та встановлено фонтан та його облаштування на суму 318,60 тис. грн. Проведено підсипання доріг щебенем (11 тон). В рамках співпраці з агентством США з міжнародного розвитку (USAID) в Україні «Децентралізація – шлях до кращих результатів та ефективності» DOBRE в громаді реалізовано проект «Реконструкція баскетбольного майданчика» на суму – 523,0 тис. грн..

Також проведені наступні роботи :

«Капітальний ремонт перекриття, даху, заміна віконних та дверних блоків із застосуванням енергозберігаючих технологій будівлі міського центру дозвілля молоді м.Бобринець вул. Миколаївська, 47 Кіровоградської області» - 525,1 тис.грн.

"Продовження реконструкції міського парку ім. Кропивницького "Нове життя старому парку"- 239,6тис.грн.

"Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 в позашкільний заклад по вул. Микалаївська, 60 м. бобринець,  Кіровоградської області     -339,1тис.грн.

"Реконструкція приміщень загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 в позашкільний заклад по вул. Микалаївська, 60 м. Бобринець,  Кіровоградської області    (Змінено назву проекту Реставрація (ремонтно-відновлюванні роботи) приміщень позашкільного закладу по вул. Миколаївська, 60 м.Бобринець, Кіровоградської області" -1251,1тис.грн.

Реконструкція вуличного освітлення від КТП-1 по вул. Куйбишева (Рущанська), Комсомольська (Базарна), Луночарського (Соборна), Лесі Українки, Менделеєва, пров. Куйбишева (Рущанський), Київський, Радянський (Перемоги), Ціолковського в м.Бобринець Кіровоградської області - 110,3 тис.грн.

Капітальний ремонт теплової мережі "Заміна застарілого обладнання" котельні ЗОШ № 1 І-ІІІ ступенів в м.Бобринець, Кіровоградської області - 600 тис. грн.

Придбання та установлено в с. Коржева  КП "Комунальником" дитячого майданчика-79,5 тис.грн.

Придбання КП "Комунальником" майнового комплексу- 1млн. грн.

В Коржівський сільський клуб придбано булер’ян та комплект музичного обладнання  на загальну суму  - 49,1 тис. грн..

Взято кредитів через програму «Ощадний дім» на утеплення житла на суму 397,00 тис. грн. 

Всього на території ОТГ знаходиться 33 багатоквартирних будинки з них:

перебувають в управлінні ОСББ – 1 будинок.

в управлінні управителя – 25 будинків

обраного співвласниками самостійно – 1 будинок

 

6. Енергоефективність і енергозбереження

 

Виготовлена проектно-кошторисна документаціям по проекту «Капітальний ремонт вуличного освітлення по КТП-1» на суму 16,0 тис. грн.

Розпочато роботи по  проекту «Капітальний ремонт вуличного освітлення по КТП-1» на суму 300,0 тис. грн.

Розроблено два проекти енергоаудиту по дошкільним навчальним закладам від ТОВ «ЕСКО Енерго Проект» за кошти Програма «U-LEAD з Європою», що спільно фінансується Європейським Союзом і його державами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією та надає підтримку українському уряду в здійсненні важливої реформи децентралізації в Україні в рамках окремого доручення проекту «Реформа в сфері енергоефективності України», що виконується DeutscheGesellschaftfürInternationaleZusammenarbeit (GIZ) GmbH.

В 2017 році ТОВ СЕС Дібрівка завершено будівництво сонячної електростанції потужністю 15 Мвт та введено її в експлуатацію.

 

7. Соціальний захист та соціальні послуги,

ринок праці та доходи населення

 

01 квітня 2017 року Бобринецька міська ОТГ відкрила міський територіальний центр обслуговування населення та створила 25 нових робочих місць.

За звітний період діяльність установи характеризується наступними показниками:

до Територіального центру із заявами для отримання соціальних послуг звернулося  750 осіб, з них:  пенсіонери, особи з інвалідністю, громадяни, які перебувають у складній життєвій ситуації;

в Територіальному центрі працюють два відділення:

соціальної допомоги вдома, (129 особи на обслуговуванні), для соціального обслуговування одиноких громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з частковою втратою рухової активності і потребують сторонньої допомоги в домашніх умовах,

організації надання адресної натуральної та грошової допомоги, (629 осіб на обслуговуванні),  в якому на платній та безоплатній основі надаються послуги перукаря, косіння трави, швацькі послуги, розпилювання дров та забезпечення гуманітарною допомогою, гарячими обідами.

 

За період роботи установи з 01.04.2017 по 01.12.2017 надані наступні послуги:

у літній період встановлено медичний намет в центрі міста, за допомогою до медичної сестри за період функціонування намету звернулось 1155 жителів громади та  інших населених пунктів району та  області; 

434 жителю Бобринецької ОТГ послуги перукаря на платній та безоплатній основі були надані

швацькими послугами скористалися 215 жителів громади.

косіння трави, допомога в розпилюванні дров ін. роботи у присадибних ділянках жителів ОТГ було здійснено 211 разів.

протягом 2017 року натуральну допомогу надано 172 особам ( гарячі обіди, продуктові набори, одяг, взуття, інвалідні візки, ходуни, стільці туалети, сидіння для ванни та інше) .

при підготовці до опалювального сезону працівники нашої установи обстежили  сім′ї людей, які звернулись із заявами  про потребу в завезенні дров до Територіального центру та до міської ветеранської організації. На разі робітниками нашої установи, спільно з міською радою та КП «Комунальник» було завезено дрова 28 сім′ям.

за звітний період до інтернату на постійне місце проживання направлено 3 особи, які відповідного висновку ЛКК потребують постійного стороннього догляду.

За звітний період виконком міської ради відповідно до звернень надав одноразової матеріальної допомоги на лікування та поховання 87 жителю громади на суму 96,8 тис. грн.

 

Захист прав та інтересів дітей

З 01 травня 2017 року на сесії міської ради прийнято рішення про створення служби у справах дітей, 21 липня 2017 року прийнято від райдержадміністрації справи дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, дітей, які знаходяться в складних життєвих обставинах.

За звітній період службою у справах дітей проведено 7 рейдів, перевірено 15 сімей в яких проживає 22 дітей та за результатами роботи складено 15 актів обстеження.

У службі у справах дітей Бобринецької міської ради на кінець 2017 року на первинному обліку перебуває 28 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з них: 18 дітей проживає під опікою/піклуванням, 5 дітей виховується у ДБСТ, який розташований у місті Бобринець, 4 дітей виховуються в ПС, які знаходяться на території Кіровоградської області – це є реалізація права дітей виховуватись за принципом родинності та у сімейному оточенні; 1 дитина знаходяться в КЗ «Кіровоградський обласний спеціалізований будинок дитини нового типу». Протягом 2017 року 3 дітей пройшли процедуру визначення статусу дітей, позбавлених батьківського піклування та були влаштовані під опіку до рідної бабусі.

На обліку служби у справах дітей знаходиться 36 дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах. 33 дитини проживають з батьками, 2 дитини влаштовано до КЗ «Кіровоградський обласний спеціалізований будинок дитини нового типу» за заявою батьків, 1 дитина влаштована до КЗ «Центр соціально-психологічної реабілітації дітей з притулковими групами» Кіровоградської обласної ради. З батьками цих дітей проводиться робота щодо повернення дітей у сім’ю.

Дітей, які зазнали насильства, на обліку немає.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь