Бобринецька міська об'єднана територіальна громада
Бобринецький район, Кіровоградська область

ВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОБРИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

26 січня 2017 р. відбулося чергове  засідання виконавчого комітету Бобринецької міської ради сьомого скликання, під головуванням першого заступника міського голови Валентина Висоцького. На засіданні були присутні тринадцять членів виконкому.

Під час засідання члени виконавчого комітету заслухали та обговорили ряд питань порядку денного, що стосуються різних сфер життєдіяльності міста.

Зокрема, члени виконавчого  комітету затвердили проектно-кошторисну документацію вартості будівництва об’єкту «Капітальний ремонт теплової мережі (заміна застарілого обладнання) котельні ЗОШ №1 І-ІІІ  ступенів м.Бобринець Кіровоградської області», за такими показниками: загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 01.11.2016 складає – 1031,110 тис. грн.

Розглянуто аналітичну та статистичну інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2016 році. Доповідач з даного питання – начальник загального відділу апарату міської ради Удовенко О.А. повідомила, що до Бобринецької міської ради та її виконавчих органів у січні-грудні 2016 року надійшло 1575 звернень.

Члени виконкому затвердили в новій редакції список  одиноких та малозабезпечених громадян, яким надаються безкоштовно гарячі обіди.

З метою забезпечення утримання в належному санітарному стані кладовищ, виконавчий комітет доручив комунальному підприємству Бобринецької міської ради «Комунальник» розробити план-схему кладовищ, розміщених на території мікрорайонів «Ковалівка» та «Грицькова», в термін до 01.04. 2017 року

Також на засіданні розглянуто питання:

про встановлення пріоритету на місці розташування рекламного засобу.

про погодження графіку роботи об’єктів торгівлі та сфер послуг, які розташовані на території міської ради

про зміни в складі комісії по видаленню дерев та питання щодо перереєстрації громадян, які перебувають на квартирному обліку, надання матеріальної допомоги та присвоєння адрес. З усіх питань прийнято позитивні рішення.



« повернутися до списку новин