Рішення виконавчого комітету №150 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у І півріччі 2018 році»
Скликання: | 7 скликання |
Сесія: | Виконавчий комітет |
Тип документу: | Рішення виконавчого комітету |
Дата: | 27.09.2018 |
Номер документу: | 150 |
Назва документу: | Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у І півріччі 2018 році |
Прикріплені файли: |
Бобринецька міська рада роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" (далі Указ) та інших нормативних актів.
І. Загальна інформація
Відповідно до плану роботи виконавчого комітету Бобринецької міської ради на 2018 рік на засіданнях виконавчого комітету розглянуто питання: 25 січня 2018 року – "Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Бобринецької міської ради у 2017 році" . В рамках виконання Указу, Бобринецька міська рада періодично висвітлює інформаційна довідка про роботу із зверненнями громадян у засобах масової інформації, зокрема на офіційному веб-сайті "Бобринецької міської об’єднаної територіальної громади"
ІІ. Інформаційно-аналітичні дані
До Бобринецької міської ради, як до представницького органу Бобринецької об’єднаної територіальної громади за І півріччя 2018 року надійшло 465 звернень що на 196 звернень менше порівняно з відповідним періодом 2017 року, з них 395 звернень громадян надійшли поштою що на 154 звернення менше порівняно з відповідним періодом 2017 року.
55 звернень громадян надійшли під час особистих прийомів (з них 27 звернень на особистому прийомі та 28 звернень на особистому виїзному прийомі), що на 40 звернень менше порівняно з відповідним періодом 2017 року.
Загальна кількість колективних звернень, що надійшли до міської ради збільшилась на 2 порівняно з відповідним періодом 2017 року і становить 15. Громадян звернулося 105 осіб.
За категорією авторів:
від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій надійшло -8 звернень (зменшилось на 12),
від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 3 (зменшилось на 5),
від ветеранів праці – ----- (зменшилось на ------),
від "дітей війни" – ------ (збільшилось на -------),
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – -------- (зменшилось на 1),
від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 1 (зменшилось на 3).
За видами звернень: із усіх звернень, що надійшли до міської ради протягом І півріччя 2018 року становлять заяви (клопотання).
За територіальною ознакою:
як свідчить аналіз надходження звернень протягом І півріччя 2018 року найбільше звернень надійшло з м. Бобринець (393), з сіл громади (72).
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян, що надійшли до міської ради протягом І півріччя 2018 року, з них:
комунальне господарство - 130
соціального захисту – 111
аграрної політики і земельних відносин - 396
охорони здоров’я – __-_____
транспорту та зв’язку – _-_____
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – __-_____
житлової політики – ___-___
екологія та природних ресурсів - ____-__
інші питання - ____-___
До Бобринецької міської ради у І півріччі 2018 року надійшло 67 звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги, з них задоволено 42 на загальну суму 57600 гривень.
Найбільш актуальних питань можна виділити три: комунального господарства; соціального захисту; аграрної політики і земельних відносин.
ІІІ. Розвиток доступних форм спілкування з громадянами
Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування представників влади з громадянами. На виконання листа Кіровоградської обласної державної адміністрації від 09 листопада 2016 року №585/01-32 “Про звернення громадян, які надійшли на урядову "Гарячу лінію" та розпорядження міського голови від 20 січня 2016 року № 11 "Про телефон "гарячої лінії" Бобринецької міської ради" забезпечено оперативне реагування на звернення, що надходять на телефон "гарячої лінії" міської ради, на яку надійшло 21 звернення.
Розпорядженням міського голови від 04 грудня 2015 року № 144 (зі змінами від 24 лютого 2016 року №33) "Про затвердження графіка особистого прийому громадян" затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом міської ради. Проводиться прийом міським головою, секретарем міської ради, секретарем виконавчого комітету та заступниками міського голови. Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години, у зручний для громадян час. Для широкого ознайомлення населення графік особистого прийому громадян розміщено на ВЕБ-сайті Бобринецької міської ради. Всі звернення громадян особисто прийому належним чином оформлені та розглянуті.
Начальник
загального відділу О.Удовенко